تشکر رونالدو از رقبای خود پس از به ثمر رساندن گل هفتصدوپنجاهم

به گزارش وبلاگ ماریانا، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پس از به ثمر رساندن هفتصدوپنجاهمین گل دوران بازی اش به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای پیامی منتشر کرد.

تشکر رونالدو از رقبای خود پس از به ثمر رساندن گل هفتصدوپنجاهم

به گزارش وبلاگ ماریانا، کریستیانو رونالدو شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با زدن گل دوم تیمش نه تنها به یوونتوس برای کسب پیروزی 3 بر صفر خانگی مقابل دیناموکیف یاری کرد بلکه رکورد خود را ارتقا داد و شمار گل هایش در تمامی مسابقاتی که به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای به میدان رفته است را به عدد 750 رساند.

این گل هفتادوپنجمین گل او برای یوونتوس از زمان پیوستن به این تیم در سال 2018 و یکصدو سی و دومین گل او در لیگ قهرمانان اروپا بود که جایگاهش به عنوان برترین گلزن تاریخ این رقابت ها را هم مستحکم تر کرد.

از مجموع 750 گلی که رونالدوی 35 ساله به ثمر رسانده است، 438 گل با پیراهن رئال مادرید ، 118 گل با پیراهن منچستریونایتد، 75 گل با پیراهن یوونتوس و مابقی با پیراهن تیم های ملی پرتغال و اسپورتینگ لیسبون بوده است.

او پس از ثبت این رکورد، پیامی در صفحه شخصی اش در توئیتر منتشر کرد و در آن از تمامی مربیانی که تا کنون زیرنظرشان کار نموده، از جمله، الکس فرگوسن، ژوزه مورنیو، کارلو آنچلوتی، زین الدین زیدان، ماسیمیلیانو آلگری و علاوه بر آنها از رقبایش هم تشکر کرد.

رونالدو در صفحه شخصی خود نوشت: 750 گل، 750 لحظه شاد و 750 لبخند روی لبان طرفداران مان. از همه بازیکنان و مربیانی که به من یاری کردند به این آمار حیرت انگیز دست پیدا کنم، قدردانی می کنم. از همه رقبای وفادارم هم مرا مجبور کردند هر روز سخت تر و سخت تر کار کنم تشکر می کنم.

رونالدو شنبه هفته آینده می تواند هفتصدوپنجاه و یکمین گلش را هم به ثمر برساند وقتی که یوونتوس در دربی دلاموله، به مصاف تیم تورینو خواهد رفت. ستاره پرتغالی در این فصل که دو هفته آن را هم به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد، در 4 بازی اش در دربی تورین، سه گل زده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تشکر رونالدو از رقبای خود پس از به ثمر رساندن گل هفتصدوپنجاهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر رونالدو از رقبای خود پس از به ثمر رساندن گل هفتصدوپنجاهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید