خودروسازان تاخیر در اجرای قانون جوانی جمعیت را در کردند

به گزارش وبلاگ ماریانا، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با رد تاخیر اختصاص خودرو به مادران در طرح جوانی جمعیت، گفت: هر مادری که از تاریخ 19 آبان 1400 براساس قانون ثبت احوال مشمول این طرح شده خودروی خود را انتخاب و دریافت نموده است.

خودروسازان تاخیر در اجرای قانون جوانی جمعیت را در کردند

صداوسیما نوشت، بابک رحمانی در برنامه میز اقتصاد با بیان اینکه در سال گذشته دو طرح فروش با ظرفیت 10 هزار و 9 هزار و 750 دستگاه خودرو داشته ایم؛ افزود: حدود 4 هزار خودرو از این دو طرح تا الان فاکتور و تحویل شده است.

سخنگوی ایران خودرو افزود: علاوه بر دو طرح فروش سال گذشته، 5 طرح دیگر در سال 1401 داریم که جمعا 64 هزار دستگاه ظرفیت بوده و تا الان حدود 37 هزار نفر واریز وجه انجام داده اند و در مرحله تحویل خودرو هستند و ثبت نام نوی هم در سامانه متمرکز در حال اجرا است.

حسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا هم در ادامه برنامه میز اقتصاد گفت: پس از ابلاغ مصوبه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی؛ در گروه صنعتی سایپا از سال گذشته تا کنون 8 طرح فروش را برای جوانی جمعیت اجرا نموده ایم.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا افزود: 3500 نفر در طرح های سایپا ثبت نام نموده اند و برای طرح نو فروش در سامانه یکپارچه، ظرفیت قابل توجه ای برای متقاضیان براساس برنامه فراوری و پیش بینی فروش 35 هزار دستگاه در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به عبور مستقیم 85 درصدی محصولات سایپا گفت: با فراوری روزانه 1800 دستگاه هیچ محدودیتی برای ثبت نام از متقاضیان در طرح جوانی جمعیت نداریم.

در حالی سخنگوی ایران خودرو و و معاون بازاریابی و فروش سایپا در برنامه امروز میز اقتصاد، به تاخیر در اجرای قانون جوانی جمعیت و اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر بلافاصله بعد از ابلاغ رئیس جمهور اشاره ای نکردند که دو روز قبل، آقای منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت تاخیر در اجرای این قانون را پذیرفته و برای آن برنامه های جبرانی در فروش و عرضه های آینده ارائه نموده بود.

منبع: تجارت نیوز

به "خودروسازان تاخیر در اجرای قانون جوانی جمعیت را در کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروسازان تاخیر در اجرای قانون جوانی جمعیت را در کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید