زمان معرفی برگزیدگان جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، زمان معرفی 41 عضو هیئت علمی، دانش آموخته و پژوهشگر برگزیده سی امین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران اعلام شد.

زمان معرفی برگزیدگان جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ماریانا به نقل از دانشگاه تهران؛ محمدرضا نقوی، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران در حاشیه چهارمین نشست شورای اجرایی سی امین جشنواره پژوهش و فناوری این دانشگاه گفت: در این دوره جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، 41 برگزیده در سه بخش اعضای هیأت علمی، دانش آموختگان و کارشناسان برتر معرفی و تقدیر می شوند.

وی اضافه کرد: برگزیدگان شامل 6 استاد پیشکسوت، 7 عضو هیأت علمی برجسته، 8 عضو هیأت علمی نمونه، 7 عضو هیأت علمی جوان، 5 دانش آموخته دکتری، 3 دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد و سه کارشناس برتر دانشگاه تهران و بعلاوه 2 عضو هیأت علمی برگزیده از دانشگاه علوم پزشکی تهران می شوند.

نقوی درباره معیار های انتخاب این برگزیدگان، اظهار کرد: دانشکدگان و دانشکده های دانشگاه تهران تا اول آبان ماه مهلت داشتند تا تعدادی از اعضای هیأت علمی، دانش آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری و بعلاوه کارشناسان پژوهشی خود که در یکسال اخیر و بر اساس آئین نامه های موجود دارای شاخص های کمی و کیفی رجحان در حوزه پژوهشی و فناوری بوده اند را به معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی نمایند.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران با بیان اینکه سی امین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، 22 آذر ماه با معرفی 41 عضو هیات علمی، دانش آموخته و پژوهشگر برگزیده در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می گردد، ادامه داد: شورای پژوهشی دانشگاه تهران نیز اعضای هیأت علمی، دانش آموختگان و کارشناسان معرفی شده از سوی دانشکدگان و دانشکده های دانشگاه تهران را بر اساس آئین نامه های انتخاب برگزیدگان جشنواره پژوهش و فناوری مورد آنالیز و در مقام قیاس قرار داد و در نهایت 41 برگزیده برای سی امین دوره جشنواره انتخاب شد.

به گفته وی، همزمان با سومین روز از هفته پژوهش و فناوری سال جاری، اساتید، دانش آموختگان و کارشناسان برتر دانشگاه تهران در حوزه پژوهش و فناوری با اهدای جوایز و تندیس، معرفی و تقدیر می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمان معرفی برگزیدگان جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان معرفی برگزیدگان جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید