معرفی هتل گل گندم شباهنگ مشهد

به گزارش وبلاگ ماریانا، شهر مشهد به عنوان قطب فرهنگی و زیارتی ایران در شرق کشور، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری برای مسافران ایرانی و خارجی محسوب می گردد.

معرفی هتل گل گندم شباهنگ مشهد

ازآنجایی که این شهر یکی از شلوغ ترین شهرها به خصوص در ایام تعطیل سال است، نباید رزرو هتل در مشهد را به روزهای پایانی پیش از سفر موکول کرد. تنوع هتل های مشهد آنقدر زیاد است که برای هر سلیقه و خواسته ای یک پیشنهاد متفاوت دارد. برای رزرو هتل مشهد روش های زیادی پیش روی شما است. به عنوان مثال شما می توانید این کار را به صورت حضوری به وسیله دفاتر گردشگری انجام دهید. اما راه آسان تر و سریع تر برای این کار این است که رزرو هتل را به شکل غیرحضوری از سایت های معتبر پیگیری کنید. پیشنهاد ما به شما رزرو هتل در مشهد از علی بابا است. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از هتل های سه ستاره مشهد و همچنین نحوه رزرو آن از علی بابا آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

هتل گل گندم شباهنگ مشهد؛ هتلی مجهز و به صرفه

هتل گل گندم شباهنگ، یکی از هتل های مشهد ، در بهمن 1391 در پنج طبقه ساخته شده و جزو هتل های نوساز مشهد به حساب می آید. شرکت تعاونی شباهنگ این هتل سه ستاره را با 30 واحد مسکونی ساخته است. یکی از اصلی ترین نقاط قوت این هتل را م توان موقعیت مکانی ویژه و منحصربه فرد آن دانست. هتل گل گندم در خیابان امام رضا (ع) که یک خیابان منتهی به حرم است، واقع شده است. خیابان امام رضا (ع) یکی از خیابان های شهر مشهد به شمار می آید که علاوه براین که به خیلی از مراکز تفریحی و تجاری شهر نزدیک است، جزو خیابان های آرام و خلوت شهر محسوب می گردد. اگر از آن دسته افرادی هستید که بعد از یک روز شلوغ و پرمشغله، به یک مکان امن، راحت و آرام برای استراحت احتیاج دارید؛ ما به شما هتل گل گندم شباهنگ مشهد را پیشنهاد می کنیم. بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز از مکان های نزدیک به این هتل است. به طوری که به راحتی می توانید با تاکسی یا ماشین شخصی خود در مدت 10 دقیقه به این مکان مقدس برسید. هزینه هتل شباهنگ مشهد که جز هتل های میان رده مشهد است، نسبت به خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد، بسیار به صرفه است. با اقامت در این هتل می توانید تا حد زیادی در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.

امکانات و خدمات هتل گل گندم شباهنگ مشهد

در هریک از این اتاق ها و سوئیت ها امکانات مجزا و متناسب با تعداد نفرات هر اتاق وجود دارد. یخچال، تلفن، چای ساز، تلویزیون و اینترنت پرسرعت از امکانات مشترک هر اتاق است. اگر با ماشین شخصی خود به این شهر سفر نموده اید، احتیاجی نیست که نگرانی از بابت جای پارک داشته باشید. هتل شباهنگ مشهد از آن دسته هتل های مشهد به شمار می رود که این مشکل را برای شما حل نموده است. با اقامت در این هتل می توانید از پارکینگ شبانه روزی و رایگان آن بهره ببرید. اگر با ماشین خودتان سفر ننموده اید، باز هم این هتل پیشنهاد خوبی برای شما است؛ زیرا در چند قدمی این هتل ایستگاه بی آرتی واقع شده است و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی و با کمترین هزینه به هر کجای این شهر که دوست دارید، بروید.

مطالعه کنید : معرفی هتل مجلل درویشی

هتل گل گندم شباهنگ مشهد برای صرف وعده های غذایی شما نیز راهکار به صرفه ای دارد. در طبقه همکف این هتل یک رستوران است که ظرفیت آن به 100 نفر می رسد. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای ایرانی و محلی توسط سرآشپزهای ماهر با بهترین کیفیت طبخ می شوند. شما می توانید وعده های غذایی خود را با مناسب ترین قیمت در این هتل میل کنید. در کافی شاپ این هتل نیز که در طبقه همکف قرار گرفته، انواع نوشینی ها و بستنی ها سرو می شوند. شما می توانید اوقات خوشی را همراه خانواده یا دوستان خود در این کافی شاپ داشته باشید. خدمات تور، صرافی، استخر، جکوزی، فضای سبز، خشکشویی، گیم نت، زمین تنیس و… ازدیگر امکانات این هتل است. کادر مجرب و آموزش دیده هتل گل گندم شباهنگ، به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از مهمانان هستند. شما می توانید هر سوال یا مسئله ای را که دارید، با آن ها درمیان گذاشته و از هدایت های آن ها بهره ببرید.

با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن علی بابا، اقدام به رزرو هتل یا تور ارزان مشهد موردنظر خود کنید. برای این کار ضروری است پس از ورود به سایت، مقصد و مدت زمان سفر خود را معین کنید. در این مرحله بلافاصله لیست کاملی از هتل های مشهد که متناسب با شرایط شما است، به شما نشان داده می گردد. سپس می توانید ویژگی ها، قوانین، آدرس دقیق، امکانات و قیمت هر هتل را در قسمت توضیحات مطالعه کنید. همچنین با رزرو هتل مشهد از علی بابا ، امکان فیلتر و مرتب سازی قیمت و همچنین مقایسه امکانات هر هتل با دیگر هتل ها برای شما فراهم می گردد. این کار باعث شده که شما با آگاهی کامل نسبت به محل اقامت و درنظرگرفتن بودجه سفر خود، رزروی به صرفه و براساس سلیقه خود داشته باشید. درنهایت از شما می خواهیم اگر تجربه یا پیشنهادی نیز درمورد هر هتل یا فرایند کار سایت دارید، آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید.

منبع: توریسم آنلاین

به "معرفی هتل گل گندم شباهنگ مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل گل گندم شباهنگ مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید