منچستریونایتد 5 - 0 لایپزیش؛ قدرت نمایی در اروپا

به گزارش وبلاگ ماریانا، منچستریونایتد در اولدترافورد پیروز شد با پنج گل لایپزیش را مغلوب کند.

منچستریونایتد 5 - 0 لایپزیش؛ قدرت نمایی در اروپا

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماریانا، شیاطین سرخ که در اولین بازی مرحله گروهی پیروزی بزرگی در پاریس مقابل پاری سن ژرمن کسب کرده بودند، امشب نیز با تکیه بر درخشش ستاره های انگلیسی خود پیروز شدند لایپزیش را با پنج گل شکست داده و با اقتدار در صدر جدول قرار گیرد.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه شش و روی یک موقعیت ایستگاهی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه فرد با مهار خوب گولاسچی همراه شد.

اما فشار یونایتد جواب داد و این تیم در خانه و در دقیقه 20 به گل اول دست یافت. پل پوگبا پشت محوطه با یک پاس عمقی و تماشایی میسون گرینوود را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او با یک ضربه فنی به گوشه دروازه پیروز به گلزنی شد.

دقایقی بعد و با حرکت امیل فورسبرگ بود که اولین فرصت لایپزیش روی دروازه یونایتد خلق شد، اما داوید دخیا واکنش خوبی به ضربه انکونکو نشان داد و توپ راهی کرنر شد.

در دقیقه 39 و روی همکاری دایوت اوپامکانو و انجلینو بود که لایپزیش می توانست صاحب فرصت گلزنی شود، اما ارسال خطرناک لایپزیش توسط دخیا مهار شد و یونایتد با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی اشتباه اوپامکانو بود که یونایتد فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه گرینوود با مهار گولاسچی همراه شد و در ادامه نیز ضربه دنی فن دبیک راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 65 لایپزیش روی یک موقعیت ایستگاهی تا آستانه باز کردن دروازه تیم میزبان نیز پیش رفت، اما ضربه سر کناته با عکس العمل داوید دخیا همراه شد.

اما در دقیقه 74 یونایتد پیروز شد به گل دوم هم دست یابد. روی پاس عمقی برونو فرناندز، این مارکوس راشفورد بود که با یک ضربه دقیق در موقعیتی تک به تک پیروز به گلزنی شد.

اما در دقیقه 79 یونایتد باز هم به گل رسید. دوباره مارکوس راشفورد در مقابل دروازه لایپزیش صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه زننده گل سوم لقب گرفت. اما در دقیقه 86 شیاطین سرخ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که آنتونی مارسیال آن را تبدیل به گل کرد و یونایتد به گل چهارم هم دست یافت.

اما این انتها کار نبود و مارکوش راشفورد در دقیقه 92 روی پاس مارسیال باز هم پیروز به گلزنی شد و در نهایت یونایتد با پنج گل پیروز شد لایپزیش را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "منچستریونایتد 5 - 0 لایپزیش؛ قدرت نمایی در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد 5 - 0 لایپزیش؛ قدرت نمایی در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید