پرندگان موزه دارآباد واکسینه شدند

به گزارش وبلاگ ماریانا، موزه دارآباد با هدف جلوگیری از شیوع بیماری در میان پرندگان این موزه از اجرای برنامه واکسیناسیون پرندگان اطلاع داد.

پرندگان موزه دارآباد واکسینه شدند

به گزارش وبلاگ ماریانا، بابک عدیلی مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران - دارآباد با اعلام این خبر گفت: تزریق واکسن پرندگان موزه دارآباد طبق روال سال های گذشته با همکاری سازمان دامپزشکی استان تهران شروع شد.

او اضافه نمود: در برنامه واکسیناسیون پرندگان موزه، پرندگانی چون شاه بوف، عقاب، سارگپه و پرندگان آبزی و کنارآبزی واکسیناسیون متداول سالانه را دریافت می نمایند و معاینات پزشکی ادواری به وسیله دامپزشک در بازه های زمانی معین انجام می گردد.

موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد در بخش های متعدد نمایشگر نمونه های زیستی متنوع ایران است و در سالن های آن پنج راسته پستانداران شامل خرگوش ها، جوندگان، گوشتخواران، فردسمان، زوج سمان در سیزده خانواده در برگیرنده خرگوش، سنجاب، موش، سگ سانان، خرس ها، راسو، کفتار، گربه سانان، اسب و الاغ، گوزن، گاوسانان، خوک ها و فک ها بیش از 26 گونه از موجودات را به نمایش گذاشته است . بعلاوه افزون بر 165 گونه پرنده از مجموع حدود 517 گونه پرنده شناسایی شده در ایران در سالن های موزه در معرض دید علاقه مندان واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرندگان موزه دارآباد واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرندگان موزه دارآباد واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید