یک تا 10 پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، حسینی از نورالهی جاماند

به گزارش وبلاگ ماریانا، بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار گردید که شیوع جهانی بیماری کرونا باعث ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری این رقابت ها شد.

یک تا 10 پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، حسینی از نورالهی جاماند

کمیته مسابقات لیگ قهرمانان 2021 تصمیم گرفت بازی های هر گروه را بطور متمرکز برگزار کند. از این رو تیم فوتبال پرسپولیس که در گروه E حضور دارد به گوا هند رفت تا با تیم های الوحده امارات، الریان قطر و گوا بازی کند.

10 حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان

تیم فوتبال پرسپولیس دهمین دوره حضور خود در این مسابقات را در دوره بیست و یک تجربه می نماید. قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر فوتبال ایران برای پنجمین فصل متوالی نیز در این بازی ها حضور دارد تا شاید بتواند سومین حضور در فینال را پس از سال های 2018 و 2020 تجربه کند.

6 برای 8

احمد نورالهی برای ششمین فصل با پیراهن پرسپولیس در آسیا بازی کرد. شماره هشت سرخپوشان که با عملکرد تحسین برانگیز خود در سال های اخیر به تیم ملی هم دعوت شده است، با سابقه ترین بازیکن این تیم با پیراهن پرسپولیس در رقابت های آسیایی محسوب می گردد.

سیدجلال تمام نشدنی

کاپیتان 39 ساله پرسپولیس بار دیگر با درخشش خود در آسیا توانست سه امتیاز نخستین بازی تیمش در لیگ قهرمانان 2021 را با گلزنی کسب کند. سیدجلال تا به امروز با پیراهن سه تیم مختلف در این رقابت ها بازی نموده است و حضورش در قلب دفاعی پرسپولیس همیشه با بهترین آمار برای سرخ ها همراه بوده است.

شهریار به عدد یک رسید

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شهریار مغانلو را در ترکیب اولیه تیمش مقابل الوحده امارات قرار داد تا این بازیکن برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس دومین بازی خود را شنبه هفته آینده مقابل الریان قطر برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یک تا 10 پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، حسینی از نورالهی جاماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تا 10 پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، حسینی از نورالهی جاماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید