آقایی: امیدوارم قوی تر برگردم تا به استقلال و مجیدی یاری کنم، دنبال یک چالش جدید بودم

به گزارش وبلاگ ماریانا، سجاد آقایی، مهاجم جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دوست داشتم یک چالش جدید را تجربه کنم و امیدوارم عملکرد خوبی در تیم جدیدم، ذوب آهن داشته باشم.

آقایی: امیدوارم قوی تر برگردم تا به استقلال و مجیدی یاری کنم، دنبال یک چالش جدید بودم

سجاد آقایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ماریانا، در خصوص جدایی از استقلال و حضور قرضی اش در ذوب آهن گفت: من با چند نفر در خصوص این موضوع مشورت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم که تا آخر فصل جاری یک فضای جدید را تجربه کنم. من دنبال یک چالش جدید بودم، چند پیشنهاد هم داشتم ولی در نهایت ذوب آهن را انتخاب کردم که تیم بزرگ و ریشه داری است. امیدوارم در ذوب آهن عملکرد خوبی داشته باشم و باعث شادی طرفداران ذوب آهن و مردم اصفهان شوم.

آقایی در واکنش به اینکه گفته می شد مسئولان استقلال تمایل داشتند این بازیکن راهی نساجی گردد، توضیح داد: ظاهراً دو باشگاه صحبت هایی را با یکدیگر انجام داده بودند، ولی من ذوب آهن را انتخاب کردم و از این انتخاب هم راضی هستم. باید از مسئولان باشگاه استقلال و همچنین آقای مجیدی هم تشکر کنم که اجازه جدایی دادند و امیدوارم قوی تر از قبل برگردم و به استقلال و آقا فرهاد یاری کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار نداشت بیشتر برای استقلال بازی کند؟ اعلام کرد: هر بازیکن جوانی دوست دارد بیشتر بازی کند تا خودش را نشان دهد. هر وقت هم که آقای استراماچونی به من بازی داد نهایت تلاشم را کردم تا بازیکن مفیدی باشم. استراماچونی همواره به من می گفت که نباید با انجام چند بازی راضی باشم. او از من می خواست که همواره تشنه بازی کردن باشم. من چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب آهن درباره انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: آقا فرهاد الگوی من است و شادم که سرمربی استقلال شده است. امیدوارم استقلال با مربیگری مجیدی بهترین نتایج را گرفته و طرفداران را شاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آقایی: امیدوارم قوی تر برگردم تا به استقلال و مجیدی یاری کنم، دنبال یک چالش جدید بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: امیدوارم قوی تر برگردم تا به استقلال و مجیدی یاری کنم، دنبال یک چالش جدید بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید