ارائه خدمات حضوری در کتابخانه های عمومی چهار شهر آذربایجان غربی متوقف شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، گفت: با اعلام شرایط نارنجی در شهرستان های ارومیه، چایپاره، ماکو و نقده توسط ستاد مبارزه با کرونا، ارائه خدمات حضوری در کتابخانه های عمومی این شهرستان ها منتفی شده است.

ارائه خدمات حضوری در کتابخانه های عمومی چهار شهر آذربایجان غربی متوقف شد

وی اضافه نمود: در شهرستان های با شرایط زرد و آبی، کتابخانه های عمومی در روزهای 7، 8، 10 و 11 فروردین از ساعت 8:30 الی 14 دایر خواهند بود.

معصومی ادامه داد: خدمات حضوری در شهرهای با شرایط نارنجی تعطیل بوده و فعالیت های فرهنگی و ترویجی از جمله نشست های نقد و آنالیز کتاب، برگزای محافل ادبی و برنامه های مناستبی و ... در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی بیان نمود: امانت منابع کتابخانه ای از کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، با اجرای طرح کتاب پیک و تماس با شماره های اعلام شده امکان پذیر است.

وی اضافه نمود: همچنین هر گونه تغییر در ساعت فعالیت کتابخانه ها و نیز موارد دیگر به وسیله پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی به نشانی www.orumiyeh.iranpl.ir و -orumiyehpl در اینستاگرام به آگاهی عموم مردم خواهد رسید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ارائه خدمات حضوری در کتابخانه های عمومی چهار شهر آذربایجان غربی متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات حضوری در کتابخانه های عمومی چهار شهر آذربایجان غربی متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید