از کاشت نهال مزین به نام شهدا تا سرسبز شدن مدارس با مشارکت بچه ها

به گزارش وبلاگ ماریانا، در هر شهر و محله ای داشتن فضای سبز نعمت بزرگی به شمار میرود؛ همین که در گذر از محله تان به تماشای درختان و فضای سبز زیبا و باطراوت بنشینید، حس خوبی پیدا می کنید. مدیریت شهرداری منطقه14 در اسفندماه با شروع نهضت درختکاری در این نقطه از شهر تهران در پی رسیدن به این اهداف است.

از کاشت نهال مزین به نام شهدا تا سرسبز شدن مدارس با مشارکت بچه ها

وبلاگ ماریانا - رضا نیکنام : محمد امین سالاری پور شهردار منطقه14 از اجرای طرح کاشت نهال به نام شهدای والامقام، با حضور جمعی از پدران معظم شهیدان بزرگوار و همراهی مشتاقانه دانش آموزان در این منطقه اطلاع داد.

سالاری پور با تاکید بر اینکه مردم دارالمومنین تهران در آستانه سال نو یاد و خاطره شهدا را با کاشت نهال گرامی می دارند، اضافه نمود:ده ها نهال مزین به نام شهدا به وسیله پدران بزرگوارشان و با همراهی دانش آموزان و شهروندان در خاک شهید پرور دارالمومنین تهران جای گرفت.

شهردار منطقه14 بعلاوه با اشاره به سرسبز و با نشاط شدن مدارس دارالمومنین در اسفند ماه همزمان با اجرای طرح بهاران خدمت گفت:با توجه به آغاز نهضت درختکاری و به منظور افزایش سرانه فضای سبز این منطقه و بعلاوه بهبود فضای بصری مدارس نسبت به سرسبز شدن مدارس با کاشت نهال اقدام شده است.

وی ادامه داد:بر این اساس و به منظور مانوس شدن بیشتر دانش آموزان با فضای سبز، نسبت به کاشت نهال در مدارس مقطع دوره ابتدائی و مبه وسیلهه، با همراهی مشتاقانه بیش از 360 دانش آموز اقدام شد.

محمدامین سالاری پور، یادآوری کرد:همزمان با این مراسم کاشت نهال تا 15 اسفند ادامه دارد و به همت کارشناسان مرکز تام غرفه آموزشی درباره گل ها و گیاهان فضای سبز برای خانواده ها علاوه بر اهدای گل و گیاه دوره های آموزشی برگزار می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "از کاشت نهال مزین به نام شهدا تا سرسبز شدن مدارس با مشارکت بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کاشت نهال مزین به نام شهدا تا سرسبز شدن مدارس با مشارکت بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید