انتقاد بنا به اصرار برای شروع لیگ کشتی، سلامت کشتی گیران با چه معاوضه می گردد؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از اصرار برای برگزاری لیگ کشتی در شرایط شیوع شدید ویروس کرونا گلایه و تاکید نمود: سلامتی و عمر حرفه ای کشتی گیران با چه چیزی معاوضه می گردد؟

انتقاد بنا به اصرار برای شروع لیگ کشتی، سلامت کشتی گیران با چه معاوضه می گردد؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، افزایش مجدد آمار مبتلایان به ویروس کرونا طی روزهای اخیر باعث بازگشت محدودیت ها در بسیاری از نقاط کشور شده تا از ابتلای افراد بیشتر به این ویروس کشنده و افزایش آمار مرگ و میرها جلوگیری گردد.

خبر ابتلای حسین نوری چهره شاخص تیم ملی کشتی فرنگی و از امیدهای اصلی ایران در المپیک توکیو، نگرانی درباره شرایط سلامتی کشتی گیران را بیش از پیش نموده تا جایی که محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز بلافاصله در صفحه اینستاگرام خود ضمن تاکید بر مراقبت تمامی کشتی گیران از سلامتی شان در برابر ویروس کرونا، از برنامه ریزی و اصرار برای برگزاری لیگ کشتی در چنین شرایطی گلایه کرد.

محمد بنا در این باره با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: گلایه کنم از عزیزانی که مصرانه پیگیر برگزاری لیگ هستند.

واقعا برگزاری مسابقات به چه قیمتی؟ سلامتی و عمر حرفه ای کشتی گیر در لیگ با چه چیزی معاوضه می گردد؟ درسته شرایط مالی خوب نیست اما شرایط برای همه یکسان است و چه بسا خیلی ها هستن که حتی حداقل های زندگی ما هم براشون حکم آرزو را دارد.

پس بهتر است یک مقدار دوراندیش تر باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد بنا به اصرار برای شروع لیگ کشتی، سلامت کشتی گیران با چه معاوضه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد بنا به اصرار برای شروع لیگ کشتی، سلامت کشتی گیران با چه معاوضه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید