اولین واکنش ها به فیلم زن شگفت انگیز 1984 از داستان جذاب آن حکایت می نمایند

به گزارش وبلاگ ماریانا، چند هفته دیگر اکران عمومی فیلم زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 1984) شروع خواهد شد، ولی هم اکنون بعضی از منتقدان پیروز به تماشای این فیلم شده و درباره آن اظهار نظر نموده اند.

اولین واکنش ها به فیلم زن شگفت انگیز 1984 از داستان جذاب آن حکایت می نمایند

فیلم زن شگفت انگیز 1984 به کارگردانی پتی جنکیز 5 دی (25 دسامبر) در سینماهای آمریکا و سرویس آنلاین HBO مکس اکران خواهد شد. این فیلم نخستین اثر برادران وارنر در دوران کرونا است که هم زمان با اکران در سالن های سینما، نسخه دیجیتالی آن هم در اختیار سینمادوستان قرار می گیرد. برادران وانر سه هفته پیش از شروع نمایش دنباله زن شگفت انگیز این فیلم را در اختیار تعدادی از منتقدان قرار داده است و با توجه به واکنش های این افراد در شبکه های اجتماعی می توان گفت جنکیز باری دیگر در تصویرگری یک ابرقهرمان زن پیروز بوده است.

  • دستمزد گل گدوت برای زن شگفت انگیز 1984 به شکل شگفت انگیزی افزایش یافت

فیلم زن شگفت انگیز 1984 که از آن با عنوان زن شگفت انگیز 2 هم یاد می شود، پرنسس دایانا با بازی گل گدوت را به زمان جنگ سرد می کشاند. در سال 1984، پرنسس دایانا/زن شگفت انگیز با دو دشمن قدرتمند روبه رو می شود؛ باربارا ان مینروا یا چیتا و مکسول لرد. از سویی دیگر، معشوقه دایانا یعنی استیو ترور هم برای یاری به او بازمی شود.

نخستین واکنش ها به فیلم زن شگفت انگیز 1984

جیم وجودا از آی جی ان

من دیروز زن شگفت انگیز 1984 را دیدم. فیلمی بسیار سرگرم کننده بود و پیامی بسیار دل انگیز و امیدوار کننده داشت. اثری که صادقانه بگویم، سال جاری واقعا به آن احتیاج داشتیم.

تری شوارتز از آی جی ان

من آن قدر خوش شانس بودم که جزء اولین افرادی باشم که زن شگفت انگیز 1984 را می بینند. من فیلم را دوست داشتم و نخستین زن شگفت انگیز دلخواه من در بین فیلم های مدرن DC است. زن شگفت انگیز 1984 تمام قدم هایش را هوشمندانه برمی دارد و یک داستان بسیار انسانی و زیبا را برای پرنسس دایانا تعریف می نماید.

امی راتکلیف از نردیست

صادقانه بگویم، این فیلم همان چیزی است که به آن احتیاج داشتم. چیزی که همه ما به آن احتیاج داریم. این زن نشاط آور، امیدوار کننده و کامل که در فیلمی زیبا با مضامین درست قلب شما را تسخیر می نماید..

ژرمن لوسیه از اسلش فیلم

من دیروز زن شگفت انگیز 1984 را در خانه دیدم و این فیلم تمام آن چیزی بود که احتیاج داشتم، حتی بیشتر. اثری جاه طلبانه، پر از امید و هیجان انگیز بود. زن شگفت انگیز جدید بسیار طولانی است و گاهی اوقات به اشتباه می افتد، اما به من یادآوری می نماید که یک فیلم پرفروش عظیم چگونه می تواند شما را احساساتی کند.

اریک و دیویس از فاندانگو

من بسیار خوشحالم که به شما بگویم زن شگفت انگیز 1984 از ابتدا تا پایان اثر چشم گیر و خوبی است. ادامه ای استثنایی برای فیلم اول و اثری پر از احساس، امید، عشق و اکشن با کمی شوخ طبعی است.

برندون دیویس از کامیک بوک

جنکینز از هر لحاظ یک فیلم بر اساس جهان و سینمای دهه 80 (دهه 1980 میلادی) ساخته است که آن را برای امروز بسیار منحصربه فرد می نماید. فیلم بسیار عظیمتر از زن شگفت انگیز به نظر می رسد. همچنین گل گدوت در بعضی دقایق دایانا و زن شگفت انگیز به نقطه اوج (در بازیگری) می رسد.

مایک روژو از گیم اسپات

من فیلم زن شگفت انگیز 1984 را دیدم و اکنون می خواهم اقکارم را با شما به اشتراک بگذارم. اثری کاملا لذت بخش و یک فیلم فوق العاده است و اتفاقات داستان را احساس کردم. بازگشت کریس پاین بسیار خوب و منطقی رقم می خورد و گاهی گال تبدیل به یک الهه می شود.

همان طور که می بینید تمام واکنش های منتقدانی که تا به این ساعت فیلم جدید جنکیز را دیده اند، مثبت بوده است. نقدهای رسمی و نهایی این فیلم در هفته پایانی آذرماه و پیش از شروع اکران آن در کشورهای اروپایی منتشر خواهند شد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین واکنش ها به فیلم زن شگفت انگیز 1984 از داستان جذاب آن حکایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش ها به فیلم زن شگفت انگیز 1984 از داستان جذاب آن حکایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید