اکران فیلم های جشنواره عمار در هند

به گزارش وبلاگ ماریانا، سه فیلم از آثار جشنواره مردمی عمار با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در دهلی نو در هندوستان به نمایش در آمد.

اکران فیلم های جشنواره عمار در هند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ماریانا، در روز های 22، 23 و 24 بهمن ماه سه فیلم از آثار جشنواره مردمی فیلم عمار به همت رایزنی فرهنگی ایران در هند در کالج هنر دانشگاه دهلی نو برای دانشجویان این دانشگاه به نمایش درآمد.

آثار به نمایش درآمده در این دانشگاه فیلم های تو تروریست؛ من تروریست، جزیره فارسی و عروس وامنان بودند.

مستند تو تروریست، من توریست اثر علی فراشبند روایتی از سفر چند توریست با ملیت های مختلف است که به ایران سفر کرده اند. توریست هایی که در کشورهایشان دروغ های رسانه ای مانند این که ایران حامی تروریست ها و کشوری خطرناک است را شنیده بودند، اما با سفر به ایران با واقعیت دیگری روبرو می شوند. آن ها ایران را نه تنها خطرناک نمی دانند بلکه به عنوان کشوری زیبا معرفی می کنند.

همچنین مستند جزیره فارسی به کارگردانی علی صدری نیا تصویرگر صحنه دستگیری تفنگداران آمریکایی در سال 94 است؛ این اتفاق درجزیره ای در دورترین نقطه جغرافیایی کشور و نزدیکترین جزیره ایران به عربستان به نام فارسی افتاد.

مستند عروس وامنان به کارگردانی فاطمه مرزبان نیز در ارتباط با روستایی به نام وامنان است که روزگاری کشت سیب زمینی و لوبیا منبع درآمد اصلی ساکنین این روستا بود، اما در حال حاضر مدتی است که کشت زعفران مورد توجه ساکنین این روستا قرار گرفته است و درآمد سرشاری را نصیب آن ها کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اکران فیلم های جشنواره عمار در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم های جشنواره عمار در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید