اینستاگرام اکنون بهتر شرح می دهد که چرا پست خاصی در اکسپلور، ریلز یا فید توصیه می گردد و پست خاصی، نه

به گزارش وبلاگ ماریانا، اینستاگرام در حال توسعه صفحه شرایط حساب خود است تا به کاربرانی که دارای حساب های حرفه ای هستند یاری کند تا متوجه شوند که چرا بعضی از محتواهای آنها به غیرفالوورها توصیه می گردد و بعضی از پست ها که خودشان خیلی خوب می دانند، توصیه نمی گردد.

اینستاگرام اکنون بهتر شرح می دهد که چرا پست خاصی در اکسپلور، ریلز یا فید توصیه می گردد و پست خاصی، نه

اینستاگرام در یک پست وبلاگی می گوید که قرار گرفتن الگوریتم پیشنهادی محتوا یکی از برترین راه ها برای دستیابی به فالوورهای تازه و افزایش مخاطب است، اما واقعا خیلی ها نمی دانند که چطور می گردد پستی را جزو پست های توصیه شده کرد.

اینستاگرام می گوید: به همین علت برای ما مهم است که محتواسازان دستورالعمل های ما را درک نمایند و بدانند که آیا چیزی که پست نموده اند یا در نمایه شان دارند ممکن است بر دسترسی آن ها به غیرفالوورها تأثیر بگذارد یا خیر.

بعلاوه به همین علت ما به کاربران امکان داده ایم تا با رویه ما مخالفت نمایند تا تیم آنالیز ما بتواند در سریع ترین زمان ممکن نگاه دیگری به عملکرد خود بیندازد و ما بتوانیم به بهبود فناوری تشخیص خود ادامه دهیم.

برای این منظور، اینستاگرام در حال به روزرسانی است که سه ویژگی تازه را اضافه می نماید:

توانایی آنالیز اینکه آیا محتوای یک حساب قابل توصیه است یا خیر، گوشزد مسائل یک پست برای توصیه شدن، و راه های پیشنهادی برای برطرف آن مسائل.

این تغییرات به کاربر اجازه می دهد ببیند آیا پستشان شرایط توصیه شدن به غیر دنبال نمایندگان در مکان هایی مانند اکسپلور، ریلزها، و توصیه های فید دارند یا خیر و اگر محتوای حسابی واجد شرایط تشخیص داده نگردد، برنامه نمونه ای از محتوایی را نشان می دهد که تشخیص داده شده برخلاف دستورالعمل های توصیه یا ناقض دستورالعمل ها است، و کاربر می تواند با این روند مخالفت کند.

در نهایت، این برنامه به کاربرانی که توصیه نمی شوند، امکان ویرایش یا حذف پست های خاصی را که به نظر می رسد مغایر با دستورالعمل های توصیه شدن هستند، ارائه می نماید و بعد از انجام آن کارها، کاربر می تواند دوباره درخواست کند که پستش آنالیز گردد تا احیانا در لیست توصیه قرار بگیرد.

اینستاگرام متعلق به متا می گوید: با این به روزرسانی ها، می خواهیم به شما یاری کنیم تا مسائل حسابتان را درک کنید و نحوه عملکرد سیستم ها و قوانین ما را بهتر شرح دهیم. ما همچنان به بهبود قسمت شرایط حساب ادامه می دهیم تا حوزه های بیشتری را پوشش دهیم (مانند جستجو و حساب های پیشنهادی).

در ماه اکتبر هم اینستاگرام گفت متعهد است اطلاعات بیشتری درباره نحوه کار الگوریتم ها و جستجوی خود به اشتراک بگذارد.

منبع: یک پزشک

به "اینستاگرام اکنون بهتر شرح می دهد که چرا پست خاصی در اکسپلور، ریلز یا فید توصیه می گردد و پست خاصی، نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام اکنون بهتر شرح می دهد که چرا پست خاصی در اکسپلور، ریلز یا فید توصیه می گردد و پست خاصی، نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید