بازگشت خبرنگاران حادثه دیده در آذربایجان غربی به تهران (عکس)

به گزارش وبلاگ ماریانا، 14 تن از خبرنگاران که در حادثه دیروز مصدوم شده ولی بهبود یافته اند، با استفاده از هوایپما به تهران اعزام شدند.خبرنگاران حادثه دیده در واژگونی اتوبوس در راستا نقده، پس از بهبودی به همراه پیکر 2 تن از خبرنگاران فوت شده ظهر امروز /پنجشنبه/ با هواپیما به تهران بازگشتند.

بازگشت خبرنگاران حادثه دیده در آذربایجان غربی به تهران (عکس)

به گزارش ایرنا، بعلاوه در این پرواز، پیکر ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا هم به وسیله همین هواپیما به تهران منتقل می گردد تا فردا آدینه، در بهشت زهرا تشییع شده و به خاک سپرده شوند.

چهار تن از وبلاگ ماریانا هم که فرایند درمانی آنان دربیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در جریان است، پس از بهبود طی روزهای آینده به تهران باز می گردند.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در راستا بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، 2 تن از وبلاگ ماریانا شامل وبلاگ ماریانا ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و 21 تن دیگر مصدوم شدند.

با کوشش نیروهای امدادی، این وبلاگ ماریانا ابتدا به بیمارستان نقده و سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شده و فرایند درمانی آنان صورت گرفت.

پس از درمان های ابتدایی، بیش از نیمی از وبلاگ ماریانا مصدوم با بهبود شرایط به هتل انتقال داده شده و حدود 10 نفر در بیمارستان برای مداوی بیشتر بستری شدند.

رییس جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی، معاون اول رییس جمهوری، معاونان رییس جمهوری و وزرای دولت، مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، مدیران حوزه های مطبوعات و بعلاوه بسیاری از اصحاب جراید و رسانه ها با صدور اطلاعیه هایی این حادثه دلخراش را تسلیت گفته اند.

شهرستان 127 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب شرق ارومیه واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "بازگشت خبرنگاران حادثه دیده در آذربایجان غربی به تهران (عکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت خبرنگاران حادثه دیده در آذربایجان غربی به تهران (عکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید