خبرنگاران نخستین آژانس مسافرتی و گردشگری شهر نقنه بهره برداری شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، شهرکرد- خبرنگاران- سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از شروع به کار نخستین آژانس مسافرتی و گردشگری شهر نقنه شهرستان بروجن اطلاع داد.

خبرنگاران نخستین آژانس مسافرتی و گردشگری شهر نقنه بهره برداری شد

فرجام سمیعی روز چهارشنبه اضافه کرد: برای راه اندازی این دفتر افزون بر 500 میلیون ریال از محل آورده بخش خصوصی هزینه شده است و با بهره برداری از این دفتر زمینه اشتغال مستقیم حداقل سه نفر در شهر نقنه فراهم شد.

وی توضیح داد: امید است با کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن بتوان نسبت به فعال کردن و برگزاری تورهای گردشگری در بخش ها و حوزه های مخلتف چهارمحال و بختیاری اقدام کرد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اینک 22 دفتر اطلاع رسانی گردشگری و رزرواسیون اماکن اقامتی در این استان مجوز فعالیت دارند.

سمیعی تاکید نمود: تمامی دفاتر اطلاع رسانی گردشگری و رزرواسیون اماکن اقامتی دارای مجوز استان در دوران شیوع ویروس کرونا ضمن تعطیلی مراکز خود نسبت به حذف و امحای تبلیغات میدانی و پرهیز از هرگونه تبلیغات دیگر اقدام کردند.

وی توضیح داد: البته در دوران شیوع ویروس کرونا، تمامی مسافران و گردشگران باید پروتکل های بهداشتی را رعایت و در راستای جلوگیری از زنجیره انتقال این ویروس کوشش نمایند.

مدیرعامل این آژانس مسافرتی و گردشگری نیز گفت: با راه اندازی این دفتر برگزاری تورهای مسافرتی و گردشگری ایرانی، خارجی و درون استانی برگزار خواهد شد.

سحر سازنده تاکید نمود: در شهر نقنه تا به امروز آژانس مسافرتی و گردشگری نقنه فعالیت نداشت و مردم این شهر مجبور بودند برای انجام امور مسافرتی و گردشگری خود به بروجن، شهرکرد و یا حتی اصفهان مراجعه نمایند.

وی یادآور شد: با راه اندازی این دفتر تمامی درخواست های شهروندان نقنه در این حوزه در همین شهر انجام می گردد.

به گزارش وبلاگ ماریانا، همچنین نخستین فم تور چهارمحال و بختیاری به مدت چهار روز در شهرکرد به کار خود خاتمه داد.

فم تور یا فم تریپ (FAM Trip / Familiarization Trip) سفر رایگان و یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تورگردانان، آژانس های هواپیمایی و راهنمایان گردشگری به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه نگاران، راهنمایان تور، عکاس برگزار می گردد.

هم اینک 49 آژانس مسافرتی و گردشگری در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نخستین آژانس مسافرتی و گردشگری شهر نقنه بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین آژانس مسافرتی و گردشگری شهر نقنه بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید