خبرنگاران کرونا جان یک نفر دیگر را در استان سمنان گرفت

به گزارش وبلاگ ماریانا، سمنان- خبرنگاران- ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان یک نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر امروز تعداد جانباختگان این بیماری در استان به 939 نفر رسید.

خبرنگاران کرونا جان یک نفر دیگر را در استان سمنان گرفت

به گزارش وبلاگ ماریانا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اظهار داشت: 29 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر آدینه تا ظهر شنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 26 هزار و 611 نفر رسید.

بنابر این گزارش، 90 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تا به امروز 19 هزار و 252 نفر تا به امروز به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام شامگاه شنبه این کمیته، با ترخیص 10 بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در این استان به 7 هزار و 951 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز ابراز داشت: از ابتدای بروز و شیوع ویروس کرونا تا به امروز 18 هزار و 669 مورد مثبت بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

نوید دانایی گفت: در 24 ساعت گذشته (از 6 الی 7 فروردین ماه امسال) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 12 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع ویروس کرونا ویروس تا به امروز به چهار هزار و 805 نفر رسیده است و سیزده هزار و 864 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وی اضافه نمود: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 4059 نفر رسید.

شهرستان های آرادان، گرمسار، سرخه، مهدیشهر، دامغان و سمنان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان هستند.

طبق آخرین گزارش ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، آرادان گرمسار و سرخه در شرایط آبی و پنج شهرستان دیگر استان در شرایط زرد قرار دارند.

به گزارش وبلاگ ماریانا، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید 19 در کشور گفت: بابا فوت 85 نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید19 در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به 62 هزار و 308 نفر رسیده است.

سیما سادات لاری اضافه نمود:در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (7 فروردین 1400) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هشت هزار و 120 نفر بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و 815 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به یک میلیون و 846 هزار و 923 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا جان یک نفر دیگر را در استان سمنان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا جان یک نفر دیگر را در استان سمنان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید