زمان رونمایی IOS17 اعلام شد، منتظر چه تغییراتی باشیم؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، iOS 17 اواخر امسال در کنار آیفون های تازه عرضه می شود، و گزارش تازهی که امروز از مارک گورمن در بلومبرگ منتشر شده است، به غیر از بهبود عملکرد همه جانبه، مقداری از انتظارات ما از نسخه بعدی سیستم عامل اپل را روشن می کند.

زمان رونمایی IOS17 اعلام شد، منتظر چه تغییراتی باشیم؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماریانا، شاید مجذوب کننده ترین ویژگی نو، توانایی استفاده از آیفون قفل شده شما با سیستم عامل iOS 17 باشد که تقریباً شبیه یک صفحه نمایش هوشمند است. قرارهای تقویم، اطلاعات آب و هوا و اعلان ها را به سبکی نو نشان داده می شود که یادآور یک صفحه نمایش هوشمند مستقل است.

ظاهراً این نما فقط زمانی ظاهر می شود که آیفون در جهت افقی باشد. ایده واضح پشت این کار این است که گوشی ها زمانی که روی میز شما قرار دارند مفیدتر شوند. هنگامی که این ویژگی فعال می شود، پس زمینه ای تیره با متن روشن برای خوانایی آسان وجود خواهد داشت.

گفته می شود اپل همچنین در حال کار بر روی یک رابط افقی نو برای آیپدها است، اما مشخص نیست که چه زمانی ممکن است رخ دهد، زیرا این شرکت اخیرا در ارائه ویژگی های نو آیفون به تبلت های خود کند بوده است. صحبت از تبلت ها شد، ظاهرا اپل هنوز در حال توسعه تبلتی ارزان قیمت است که می تواند به صورت مغناطیسی به پایه ها متصل شود، اگرچه گفته می شود که این یک امر بسیار کند پیش می رود.

برنامه Wallet در iOS 17 تغییرات قابل توجهی دریافت خواهد کرد و همچنین بهبودهایی در خدمات موقعیت یابی و همچنین یک برنامه ژورنال نو طراحی شده است.

در نهایت، AirPlay ممکن است در هتل ها و سایر مکان هایی که تلویزیون و بلندگو ارائه می دهند ظاهر شود، و خود این ویژگی در نسخه بعدی نرم افزار موبایل اپل به همراه SharePlay ارتقا می یابد.

انتظار می رود اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود در تاریخ 5 ژوئن از iOS 17 رونمایی کند.

منبع: GSNARENA

227227

منبع: خبرآنلاین

به "زمان رونمایی IOS17 اعلام شد، منتظر چه تغییراتی باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان رونمایی IOS17 اعلام شد، منتظر چه تغییراتی باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید