صدر اعظم اتریش: دوران سختی در انتظار ما است

به گزارش وبلاگ ماریانا، صدر اعظم اتریش با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ جایگزینی برای محدودیت های اعمال شده برای مقابله با کرونا وجود ندارد گفت: دوران سختی در انتظار ما است.

صدر اعظم اتریش: دوران سختی در انتظار ما است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ماریانا، سباستین کورس، صدر اعظم اتریش در مصاحبه با یک رسانه چاپ این کشور از تصمیم جدید دولت برای لزوم استفاده از ماسک در سوپر مارکت ها برای شهروندان حمایت نموده و تاکید نمود که از این طریق حمایت بهتری از مردم انجام می گردد.

وی همچنین تاکید نمود که شرایط به اندازه ای جدی است که ما هنوز نمی توانیم در مدت طولانی بازگشت به شرایط نرمال را داشته باشیم.

صدر اعظم اتریش همچنین تاکید نمود که ما در شروع یک ماراتن قرار داریم و دوران سخت در برابر ما قرار گرفته است.

صدر اعظم اتریش از شهروندان خواست که با ماسک، دستمال و یا شال جلوی بینی و دهان خود را در اماکن عمومی بگیرند تا از سرایت این بیماری جلوگیری نمایند.

وی تاکید نمود: تا زمانی که واکسنی علیه ویروس کرونا فراوری نشده ما باید خود را در اینجا و آنجا با شرایط وفق دهیم. اولین گام در این راستا حفظ فاصله مطمئن و حالا هم لزوم استفاده از ماسک است.

کورس همچنین گفت که لزوم استفاده از ماسک می تواند شامل استفاده از حمل و نقل عمومی و یا اماکن شلوغ دیگر هم گردد.

صدر اعظم اتریش همچنین تاکید نمود که سناریوهی تهدید آمیزی وجود دارد مبنی بر اینکه تخت های مراقبت های ویژه کمیاب گردد و احتمالا احتیاج باشد ما بیمارانی بیش از حد ظرفیت بیمارستان ها را درمان کنیم. از این رو ضروری است که ما بیشتر از سابق کار کنیم.

کورس در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد که حالا این مسئله مطرح است که ما میزان شیوع و سرایت این بیماری را کاهش دهیم.

وی همچنین بار دیگر مردم را به لزوم پایبندی به قوانین محدود نماینده برای مقابله با شیوع کرونا فراخوانده و گفت: من خیلی دوست دارم که جایگزینی برای این محددویت ها ارائه دهم اما هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد.

کورتس کاهش محدودیت ها و باز شدن سریع مدارس را یک فشار شدید بر سیستم دانسته و آن را عامل گسترش شدید این ویروس دانست.

وی همچنین گفت: تا زمانی که واکسن یا دارویی علیه این بیماری کشف گردد این محدودیت ها ادامه خواهد داشت و زندگی ما دستخوش تغییرات خواهد بود.

ویروس کرونا در اتریش هم به شدت در حال گسترش است و تا به حال 9772 نفر به این بیماری مبتلا شده و 128 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صدر اعظم اتریش: دوران سختی در انتظار ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدر اعظم اتریش: دوران سختی در انتظار ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید