لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با پیروزی مقابل قعرنشین به رده چهارم صعود کرد

به گزارش وبلاگ ماریانا، دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خارج از خانه تاتنهام تحت راهنمایی ژوزه مورینیو مقابل شفیلدیونایتد پیگیری شد.

لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با پیروزی مقابل قعرنشین به رده چهارم صعود کرد

به گزارش وبلاگ ماریانا، در ادامه بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (یکشنبه) تیم فوتبال تاتنهام پیروز شد میزبان قعر جدولی خود تیم شفیلدیونایتد را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

سرژ اوریر در دقیقه 5، هری کین در دقیقه 40 و تانگوی اندومبله در دقیقه 62 برای تاتنهام گلزنی کردند و دیوید مک گلدریک در دقیقه 59 تنها گل شفیلد را زد.

تاتنهام با کسب نهمین پیروزی در هجدهمین بازی خود، 33 امتیازی شد تا با سبقت از تیم های منچسترسیتی و اورتون که به ترتیب 16 و 17 بازی انجام داده اند، موقتاً به رده چهارم جدول صعود کند. شفیلدیونایتد نیز همچنان با پنج امتیاز قعرنشین است.

امشب و فردا شب سه بازی دیگر در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در مهمترین آنها از ساعت 20 به وقت تهران دو رقیب سنتی فوتبال جزیره، تیم های منچستریونایتد و لیورپول در استادیوم آنفیلد به مصاف هم می فرایند.

در دیگر بازی ها از ساعت 22:45 امشب منچسترسیتی از کریستال پالاس پذیرایی می نماید و از ساعت 23:30 فردا شب آرسنال میزبان نیوکاسل خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ ماریانا بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ ماریانا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با پیروزی مقابل قعرنشین به رده چهارم صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با پیروزی مقابل قعرنشین به رده چهارم صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید