گزینه جوان، ایتالیایی و نامدار نیمکت تیم ملی ایران کیست؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، خبرنگاران: این روزها از هر کشوری نام و چهره ای به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک و دور می گردد. سکوت عجیب مسئولان فدراسیون هم در زیاد شدن این نام ها و عناوین بی تاثیر نیست.

گزینه جوان، ایتالیایی و نامدار نیمکت تیم ملی ایران کیست؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، بسیاری عنوان نموده بودن که مهدی تاج در سفر طولانی اش به شرق آسیا با چند مربی مهم ملاقات نموده تا ببنید می تواند گزینه ای را به نیمکت تیم ملی نزدیک کند یا نه. اما پیش از سفر تاج هم گزینه های در رسانه های برای نیمکت تیم ملی وجود داشت. یکی از آنها را رسانه های ایرانی بدون ذکر نام با توصیف جوان، ایتالیایی و نامدار معرفی می کردند. حالا همه می گویند که وینچنزو مونتلا، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و مربی تیم های رم و میلان گزینه نیمکت تیم ملی ایران است.

گویا مذاکرات اولیه برای نزدیک کردن مونتلا به نیمکت تیم ملی ایران در گام های اولیه اش با موفقیت هایی همراه بوده و تنها مشکل در این مسیر رقم پیشنهادی مونتلا است رقم پیشنهادی مونتلاست که از گزینه های خارجی دیگر تیم ملی نظیر سانچز گرانتر است. اما مهدی تاج امیدوار است با گرفتن تخفیف هایی پای یک مربی تازه را به فوتبال آسیا و ایران باز کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران پیشتر 20 اسفند را مهلت معرفی مربی تیم ملی اعلام نموده بود و کمتر از یک هفته به این تاریخ مانده. باید ببینیم که تاج می تواند مونتلا را به ایران بیاورد یا باید سراغ گزینه های داخلی برود.

منبع: فرارو

به "گزینه جوان، ایتالیایی و نامدار نیمکت تیم ملی ایران کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه جوان، ایتالیایی و نامدار نیمکت تیم ملی ایران کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید