محمد صلاح نسخه اختصاصی گوشی اوپو را دریافت کرد

به گزارش وبلاگ ماریانا، برند چینی اوپو در اقدامی جالب نسخه اختصاصی Reno4 Mo Salah Edition را معرفی کرد. این نسخه به افتخار محمد صلاح بازیکن سرشناس و مصری تبار تیم لیورپول طراحی شده است.

محمد صلاح نسخه اختصاصی گوشی اوپو را دریافت کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اوپو از مدتی پیش با محمد صلاح در حوزه تبلیغات تلفن همراه همکاری می کند. این همکاری در منطقه خاورمیانه و آفریقا انجام می شود و برند اوپو برای تشکر از او برای حمایت وفادارانه، نسخه سفارشی خود را در بازار خانگی خود راه اندازی کرده است.

این Reno4 جدید و سفارشی دقیقاً همان Reno4 معمولی است که در بازار جهانی موجود است یعنی این گوشی دارای نمایشگر OLED 6.4 اینچی، اسنپدراگون 720G با قابلیت های 4G و رنگ خاکستری تیره و قرمز است.

ممکن است برخی بگویند رنگبندی این گوشی نوعی ادای احترام به پرچم سیاه و سفید و قرمز مصری است. این تلفن همچنین با یک موضوع اختصاصی برای ColorOS 7.2 همراه با تصویر زمینه Mo Salah، آیکون های قرمز با کمی طراحی مجدد عرضه می شود. حتی برنامه مخاطبین نیز دارای یک چهره Mo کوچک است.

نسخه Reno4 Mo Salah در وب سایت Oppo Egypt با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و قیمت حدودی 420 دلار در دسترس است.

منبع: انتخاب

به "محمد صلاح نسخه اختصاصی گوشی اوپو را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد صلاح نسخه اختصاصی گوشی اوپو را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید