مشخصات فنی و امکانات کی ام سی K7، کراس اوور نو کرمان موتور

به گزارش وبلاگ ماریانا، از اواسط دهه 90 خورشیدی، مشتریان ایرانی با مفهومی به نام کراس اوور لوکس چینی آشنا شدند. این خودروها نقش رقیب مقرون به صرفه تر شاسی بلندهای کوچک وارداتی نظیر هیوندای توسان و کیا اسپورتیج را ایفا می کردند و به خاطر ارائه شرایط فروش منعطف و تیراژ فراوری قابل توجه به سرعت در بازار محبوب شدند. کی ام سی K7 در بازار چین با عناوین jiayue x7 یا sehol x7 شناخته می گردد و طی سال 2020 به عنوان نسخه فیس لیفت جک S7 به بازار معرفی گردید.

مشخصات فنی و امکانات کی ام سی K7، کراس اوور نو کرمان موتور

شرکت کرمان موتور نیز که پیش از این قرار بود جک S7 را راهی بازار کشورمان کند، پس از عرضه بین المللی جک x7، تصمیم گرفت این مدل را به جای S7 در سبد تولیدات خود جای دهد؛ تا بدین ترتیب محصولی مدرن، نوین و مجذوب نماینده تر را ارائه نموده باشد.

از مهم ترین نکات قابل توجه در مشخصات فنی k7 می توان به درج 2 قدرت 171 و 161 اسب بخار اشاره نمود. در کنار قدرت 161 اسب بخار، عبارت استاندارد یورو 5 درج و در منابع اصلی، قدرت نسخه یورو 6، 171 اسب بخار اعلام شده است. K7 با این مشخصات فنی یکی از قوی ترین 1.5 لیتری های توربو بازار است و بیشتر رقبای آن حدود 10 اسب بخار قدرت کمتری را ارائه می نمایند.

کراس اوور تازه کی ام سی K7 یکی از محصولات تازه و رده بالای بازار خودروهای تازه وارد چینی است که از زبان طراحی روز بهره می برد و همین موضوع آن را از دیگر رقبا متمایز می نماید. چراغ های دیلایت، چراغ کوچک و راهنما همگی به صورت یک نوار باریک در بالای جلوپنجره جا خوش نموده اند و چراغ اصلی نیز در فضایی واقع شده است که قبلا مه شکن ها نصب می شدند.

داشبورد این خودرو از متریال پلاستیکی به نسبت باکیفیت ساخته شده است. بازویی درها نیز با تریم چرم مصنوعی پوشش داده شده است تا راحتی سرنشینان بیش از پیش افزایش یابد. در این بین، طرح دستگیر ه های کرومی نیز بسیار جالب توجه و مجذوب نماینده به چشم می آید.

به علت ابعاد بزرگ خودرو، شاهد فضایی جادار درون کابین کی ام سی K7 هستیم و سرنشینان عقب چه از لحاظ پا و چه از لحاظ فضای سر با محدودیت چندانی روبه رو نخواهند شد. محفظه بار k7 نیز گرچه اندکی محدود به نظر می رسد، برای برطرف نیازهای خانوادگی در یک مسافرت معمولی فضایی به نسبت کافی را در اختیار خواهد گذاشت.

با وجود شباهت های فراوان کی ام سی K7 و چری تیگو 7 در زمینه امکانات رفاهی، در حوزه ایمنی کفه ترازو به نفع کراس اوور چری و مدیران خودرو سنگینی می نماید، چراکه اطلاعات قابل استنادی از اندازه ایمنی جک X7 وجود ندارد. در سوی مقابل چری تیگو 7 با کسب 5 ستاره ایمنی از مؤسسه CNCAP، توانسته است خود را به عنوان خودرویی ایمن در سطح بازار معرفی کند.

از جمله امکانات ایمنی KMC K7 باید به مواردی همانند 4 کیسه هوا، ترمزهای دیسکی به همراه سیستم های ترمز ضدقفل، توزیع نیروی ترمز، ترمز اضطراری، کنترل کشش، کنترل پایداری و کنترل ایستایی در شیب اشاره نمود.

شرکت کرمان موتور از صبح روز دوشنبه 21 تیرماه، پیش فروش این خودرو با قیمت قطعی 950 میلیون تومان و موعد تحویل دی ماه 1400 را شروع خواهد نمود.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ ماریانا بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مشخصات فنی و امکانات کی ام سی K7، کراس اوور نو کرمان موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی و امکانات کی ام سی K7، کراس اوور نو کرمان موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید