مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1400 از 5 بهمن آغاز می شود

به گزارش وبلاگ ماریانا، طی اطلاعیه سازمان سنجش مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1400 و بیست وششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از 5 بهمن ماه آغاز می شود.

مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1400 از 5 بهمن آغاز می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ماریانا، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام مجدد آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر پیروز به ثبت نام نشده اند، منتشر شد.

براساس این اطلاعیه، اطلاعات ثبت نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ 99/09/16 لغایت 99/09/26) در این آزمون ثبت نام کرده اند از روز یکشنبه پنجم بهمن ماه لغایت روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام که از تاریخ 99/09/16 از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس بوده است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

گفتنی است؛ به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر پیروز به ثبت نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی پنجم تا هشتم بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1400 از 5 بهمن آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1400 از 5 بهمن آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید