هتل پاسارگاد یکی از برترین هتل های گچساران به شمار می رود

به گزارش وبلاگ ماریانا، سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، هتل پاسارگاد یکی از برترین هتل های گچساران به شمار می رود.

هتل پاسارگاد یکی از برترین هتل های گچساران به شمار می رود

هتل پاسارگاد گچساران هتلی 4 ستاره بوده که در سال 1386 پایه گذاری، طراحی و عملیات اجرایی آن به وسیله محمد هاشم صالحی آغاز شد و در حال حاضر، بزرگترین هتل و ساختمان گچساران می باشد. هتل پاسارگاد با مساحتی بالغ بر 5300 مترمربع و دو بلوک چهار و شش طبقه ای بعلاوه نمایی منحصر بفرد و چشمگیر و براساس استانداردهای روز جهان طراحی و در تاریخ 20 بهمن 1389 بطور رسمی افتتاح شد. هتل با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات احداث و از برترین سازه های معماری برخوردار می باشد. در طبقات مختلف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می کند. محیط آرام و فضایی دلپذیر در این هتل زیبا خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار را برای میهمانان گرامی خواهد گذاشت.

مسافران عزیز مقیم در هتل پاسارگاد با طی کردن فاصله ای 20 دقیقه ای با خودرو می توانند خود را به فرودگاه و ترمینال شهر گچساران برسانند. میهمانان ضمن اقامت در هتل پاسارگاد و بهره مندی از امکانات و خدمات آن می توانند از جاذبه های گردشگری منطقه نیز تماشا کنند.

منبع: همگردی

به "هتل پاسارگاد یکی از برترین هتل های گچساران به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پاسارگاد یکی از برترین هتل های گچساران به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید