خاتمه حواشی در کشتی فرنگی یا آرامش قبل از طوفان؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، پس از نقدها قهرمانان کشتی فرنگی از محمد بنا چند روزی است که موج تنش ها فروکش نموده است.

خاتمه حواشی در کشتی فرنگی یا آرامش قبل از طوفان؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، بعد از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در زاهدان، قاسم رضایی قهرمان المپیک و عنوان دار کشتی دنیا که شاگردش رضا خدری به علت کشتی نگرفتن در فینال، از سوی محمد بنا به حضور مجدد در انتخابی جام تختی فراخوانده شده بود، علیه سرمربی تیم ملی فرنگی انتقاد بسیار تُندی داشت.

در پی آن امید نوروزی قهرمان دنیا و المپیک هم مصاحبه تُندی علیه مربی پیشین خود داشت و تأکید کرد محمد بنا خودش در مسابقات قهرمان کشوری که مرحله اول انتخابی تیم ملی بود، غایب بوده است و نباید کشتی گیران را جریمه می کرد.

در ادامه سعید عبدولی قهرمان دنیا و نفر سوم المپیک به همراه جمشید خیرآبادی مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی هم نقدهای را درباره چرخه انتخابی محمد بنا مطرح کردند و مصاحبه ها در خبرگزاری ها و بعلاوه نقد های تعدادی از شاگردان و همکاران سابق محمد بنا در فضای مجازی منتشر شد.

امید نوروزی و قاسم رضایی دو قهرمان المپیک 2012 لندن خواهان ورود حمید سوریان و فدراسیون کشتی به ماجرا شدند، اما فدراسیون در این باره سیاست سکوت را در پیش گرفت تا اینکه بالاخره نشستی فنی بین علیرضا دبیر و محمد بنا در فدراسیون کشتی برگزار گردید و بعد از آن شاهد یک سکوت و آرامش به ظاهر امیدوارکننده ای هستیم، اما آیا واقعاً موج نقدها بی سابقه علیه محمد بنا فروکش نموده یا می توان گفت سرانجام تنش ها، آرامشی قبل از طوفان است.

بیشتر بخوانید

  • استارت تمرینات آزادکاران در غیاب یزدانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خاتمه حواشی در کشتی فرنگی یا آرامش قبل از طوفان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه حواشی در کشتی فرنگی یا آرامش قبل از طوفان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید