چهره های ویژه پرسپولیس؛ پسران طلایی

به گزارش وبلاگ ماریانا، یحیی گل محمدی و پرسپولیس رکورد های جالبی در نیمه های دوم دارند. پرسپولیس آمار بسیار خوبی در نیمه مربیان ثبت نموده و تعویض های یحیی و تفکرات او در این برد ها همواره نمایان بوده است. حالا این روز ها بیش از همواره همه جا صحبت از بازیکنان تعویضی پرسپولیس است. بازیکنانی که در کمترین دقایقی که فرصت حضور در زمین را پیدا نموده اند، توانستند حسابی در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند. یکی از این دو بازیکن نامش قابل حدس است، مهاجمی که این روز ها از او زیاد صحبت می گردد.

چهره های ویژه پرسپولیس؛ پسران طلایی

رونمایی از اسلحه پنهان یحیی

حامد پاکدل با گل زدن در دو بازی متوالی آن هم در روز هایی که پرسپولیسی ها با مشکل در خط حمله روبرو هستند، حسابی به بازیکن محبوب طرفداران تبدیل شده است. بازیکنی که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست، اما به تازگی مورد اعتماد کادرفنی قرار گرفته و جواب این اعتماد را هم به خوبی داده است. پاکدل در 165 دقیقه که به میدان رفته 3 گل به ثمررسانده است. رکورد هر 55 دقیقه تاثیر روی یک گل او را به برترین بازیکن لیگ در زمینه تاثیرگذاری تبدیل نموده است. پاکدل بعلاوه با آمار 33 درصد تبدیل شوت به گل در این زمینه هم فوق العاده عمل نموده است. او از 9 شوتی که به سمت دروازه حریفان زده سه بار دروازه آن ها را باز نموده که عملکرد بسیار خوبی است. پاکدل پیش از این در آلومینیوم هم نشان داده بود که مهاجم فرصت طلبی است و در این تیم هم میانگین تقریبا از هر 5 شوت یک گل را به نام خود ثبت نموده بود. او در پرسپولیس آمار خود را بهبود بخشیده است.

مورد انتقاد، اما موثر

بازیکن دوم پرسپولیس، اما بازیکنی است که حدس زدن نامش کار سختی است. رضا اسدی که در این فصل مورد نقدها شدیدی قرار گرفته دیگر بازیکن تعویضی موثر پرسپولیسی هاست. او در 488 دقیقه بازی روی 4 گل تاثیر گذاشته و به صورت میانگین هر 122 روی یک گل موثر بوده است. آماری بسیار خوب برای هافبک دفاعی پرسپولیس که نقدها شدیدی را در این تیم تحمل می نماید.

البته دقایق کم بازی یک بازیکن مانع از این می گردد که آمار و اعداد کیفیت او را به خوبی بیان نمایند و او این روز ها اگرچه پاکدل مهاجم محبوب قرمزهاست، اما نمی توان این را گفت که او در صورت حضور در ترکیب اصلی حتما عملکرد بسیار بهتری از مهدی عبدی داشت. خستگی مدافعان حریف و تازه نفس بودن بازیکنان از عواملی است که می تواند در گل زدن بازیکنان تعویضی تاحدودی موثر باشد. با این حال عملکرد این دو بازیکن یکی از برگ برنده های پرسپولیس بود و یحیی را بیش از قبل به عنوان مربی ای برای نیمه مربیان معرفی کرد.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "چهره های ویژه پرسپولیس؛ پسران طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره های ویژه پرسپولیس؛ پسران طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید