کیفیت جشنواره فانوس نیروهای مسلح رشد چشمگیری نموده است

به گزارش وبلاگ ماریانا، خبرگزاری خبرنگاران- داور بخش فیلم و آثار مستند چهارمین جشنواره فانوس نیرو های مسلح گفت: کیفیت جشنواره چهارم فانوس نیرو های مسلح به همراه افزایش تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره رشد چشمگیری داشته است.

کیفیت جشنواره فانوس نیروهای مسلح رشد چشمگیری نموده است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماریانا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، خانم انسیه شاه حسینی از کارگردانان نامی کشور و داور بخش فیلم و آثار مستند چهارمین جشنواره فانوس نیرو های مسلح، اضافه کرد: آثار رسیده به این جشنواره هم از نظر کیفیت و هم تعداد آثار ارسالی، رشد قابل توجهی داشته و هدفمندتر بوده است که نشان از توجه مسئولان هنری و فرهنگی نیرو های مسلح به این بخش و نیز اقبال هنرمندان نیرو های مسلح به فیلم و دیگر آثار هنری دارد.

وی با بیان موضوعی بودن جشنواره هایی مانند فانوس، اضافه کرد: اینگونه جشنواره ها احتیاج به حمایت و هدایت دارند تا بتوانند به وسیله هدفی که دنبال می نمایند جریان ساز باشند.

شاه حسینی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیرو های مسلح و سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس بعنوان متولی اصلی اینگونه فعالیت ها در نیرو های مسلح باید با هدفگذاری درست و بلند مدت، از هنرمندان این عرصه حمایت لازم و آن ها را در جهت اهداف مدنظر هدایت نمایند.

این کارگردان سینما، آموزش فیلم نامه نویسان و فیلم سازان، شناسایی و حمایت نیرو های علاقه مند و هدایت این نیرو ها را سه رکن و اصل اساسی در ارتقای سطح کیفی آثار هنری دفاع مقدسی دانست و اضافه کرد: اینکه جشنواره فانوس بدون وقفه و تعطیلی در هشت سال گذشته برگزار شده است و سال جاری چهارمین دوره آن انجام می گردد جای خوشحالی و نشان از توجه متولیان این امر در نیرو های مسلح دارد.

خانم شاه حسینی با توجه به جریان سازی جشنواره هایی مانند فانوس توضیح داد: این جریان اگر ادامه پیدا کند، فیلمسازان خوبی می توانند به بدنه سینما تزریق شوند و فرهنگ حاکم بر سینمای دفاع مقدس را رشد و ارتقا بدهند.

وی گفت: من به عنوان کسی که سالهاست در حوزه سینما و هنر های نمایشی فعالیت می کنم به آینده این جشنواره و آثار فرهنگی که بر بدنه سینما و جامعه می گذارد بسیار امیدوارم و به مسئولان و متولیان این جشنواره توصیه می کنم از این جشنواره حمایت لازم را داشته باشند.

مراسم اختتامیه و تقدیر از آثار برگزیده چهارمین جشنواره فانوس نیرو های مسلح، 11 آبان به صورت نشست تصویری و مجازی در شهر شیراز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کیفیت جشنواره فانوس نیروهای مسلح رشد چشمگیری نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت جشنواره فانوس نیروهای مسلح رشد چشمگیری نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید