6 رستورانی که قبل از مرگ باید امتحان کنید

به گزارش وبلاگ ماریانا، عجیب ترین رستوران های جهان

تا حالا شده که دوست داشته باشید در تاریکی مطلق غذا بخورید؟ یا شده که بخواهید غذایتان را در جوار شیرها میل کنید؟! بنابراین شانس با شماست چون همانطور که در رستوران های زیر می بینید، مکان هایی در جهان وجود دارد که می تواند همه نیازهای غیر معقولتان را جوابگو باشد، حتی مهم نیست که چقدر عجیب و غریب باشد. لیستی که خبرنگاران در زیر برایتان تهیه نموده شامل منحصر بفردترین، حیرت آورترین و عجیب ترین رستوران های جهان است.

6 رستورانی که قبل از مرگ باید امتحان کنید

1- ایتالیا کشور بسیار زیبایی است و هر شهر آن دیدنی های خاص خود را دارد. رستورانی که می خواهیم در اینجا به شما معرفی کنیم نه در شهر ونیز و نه توسکانی بلکه در یک جای کمتر شناخته شده آن واقع شده است. اگر به ایتالیا سفر کردید و مقصد سفرتان شهر Puglia بود حتما رستوران Grotta Palazzese که رستورانی در دل غار، در این شهر است را امتحان کنید.

2- تا حالا در ارتفاع 3800 متری سطح زمین غذا خورده اید؟ رستورانی با منظرای باور نکردنی بر فراز کوه در ارتفاع 3842 متری! اینجا منطقه شامونیکس است رستوران Aiguille Du Midi، کشور فرانسه

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

3- در این رستوران در جوار زرافه ها صبحانه بخورید و وعده تان را با آنها تقسیم کنید! رستوران Giraffe Manor در شهر لانگاتا، کشور کنیا

4- مکانی عالی برای یک قرار دیدار فرموش نشدنی، جایی برای ریلکس شدن و داشتن یک روز فوق العاده و بالاخره یک رستوران بسیار با کیفیت… این رستوران به سبک خانه های هابیتی در سه گانه ارباب حلقه ها ساخته شده است و محیط دلنشین آن، شما را تا ابد عاشق خود خواهد نمود. رستوران The Green Dragon Pub In Hobbiton، یک مکان فوق العاده برای دوستداران واقعی این فیلم است.

5- اگر برای صرف چای یا قهوه تا حالا به بیرون رفته باشید احتمالا آن را فقط در یک یک کافه معمولی میل نموده اید. اما صرف قهوه در کنار مردگان چه حسی دارد؟ اینجا کافه ای عجیب در کشور سوییس است که دکور آن با اسکلت، جمجمه و ستون فقرات انسان ها تزیین شده است! البته معین نیست که این اسکلت ها واقعا متعلق به انسان ها هستند یا فقط ماکت اند. درهر صورت بعید است حتی دانستن این موضوع از حس عجیبتان کم کند. نام این کافه عجیب غریب، Hr Giger Museum است که در شهر Gruyères کشور سوییس واقع شده است.

6- رستورانی که از یخ ساخته شده است و حتی میزها و لیوان های آن هم یخی است. شاید جای نزدیکی نباشد اما اگر گذرتان به این کشور افتاد، رستوران قلعه برفی کمی (Snowcastle Of Kemi) را از قلم نیاندازید. این رستوران در شهر کمی قرار گرفته است و می توانید در کنار داشتن یک شام فوق العاده، در حالی که در محیطی از برف و یخ احاطه شده اید، تجربه ای متفاوت هم کسب کنید.

منبع: الی گشت

به "6 رستورانی که قبل از مرگ باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 رستورانی که قبل از مرگ باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید