آبرسانی به پوست با کرم شب

به گزارش وبلاگ ماریانا، با بالا رفتن سن بافت پوست هم تغییر میکند وحتی گاهی پوستهای چرب هم خشک میشوند. قرار گرفتن در معرض تابش نور آفتاب، آلودگی هوا به همراه افزایش سن و مسایل درونی بدن از جمله عواملی هستند که سبب تخریب پوست در طول شبانهروز میشوند. کرمها به طور معمول به دو دسته کلی کرمهای روز و کرمهای شب تقسیم میشوند. تشابه این دو کرم در مرطوب کنندگی آنهاست اما تفاوت آنها این است که کرمهای روز حاوی مقادیری فیلتر ضدآفتاب ولی کرمهای شب، حاوی ویتامینها و مواد مغذی و مفید برای پوست هستند.

آبرسانی به پوست با کرم شب

آبرسانی به پوست با کرم شب

ترجمه: عباس منتظری

با بالا رفتن سن بافت پوست هم تغییر میکند وحتی گاهی پوستهای چرب هم خشک میشوند. قرار گرفتن در معرض تابش نور آفتاب، آلودگی هوا به همراه افزایش سن و مسایل درونی بدن از جمله عواملی هستند که سبب تخریب پوست در طول شبانهروز میشوند. کرمها به طور معمول به دو دسته کلی کرمهای روز و کرمهای شب تقسیم میشوند. تشابه این دو کرم در مرطوب نمایندگی آنهاست اما تفاوت آنها این است که کرمهای روز حاوی مقادیری فیلتر ضدآفتاب ولی کرمهای شب، حاوی ویتامینها و مواد مغذی و مفید برای پوست هستند.

انواع کرمهای شب

1-کرمهای احیانماینده که فراوری سلولهای زنده را افزایش میدهد.

2-کرمهای ترمیمنماینده که آثار مخرب ناشی از عوامل خارجی روی پوست را بازسازی میکند.

3-کرمهای ضدچروک که پوست را نرم و صاف میکند.

اصلیترین فایده مصرف کرمهای شب، آبرسانی به پوست است. این کرمها حاوی مواد معدنی هستند که از خشک شدن پوست جلوگیری نموده و سبب میشوند فراوری کلاژن و حالت کششی پوست حفظ گردد.

کرمهای شب کی و چگونه؟

کرمهای شب را باید پس از پاک کردن کامل پوست و شستشوی صورت مصرف کنید. کرم را روی صورت تمیز و خشک به صورت دورانی بمالید و گردن را هم نباید فراموش کنید. توصیه میگردد هر چند وقت یکبار کرم شب خود را به ویژه اگر کرم ضدچروک مصرف میکنید، تغییر دهید چون پوست به تدریج به کرم مصرفی عادت میکند و در درازمدت تاثیر آن روی پوست کم میگردد.

افرادی که پوست چربی دارند، باید از کرمهای روز استفاده نمایند ولی به افرادی که پوست خشکی دارند توصیه میگردد از کرمهای روز و شب هر دو استفاده نمایند. کرمهای روز حاوی فیلترهای uv است، در صورتی که کرمهای شب فاقد این فیلترهاست. هرگز سعی نکنید از کرمهای شب در طول روز بهره ببرید چون این کرمها از پوست شما در برابر اشعه آفتاب محافظت نمینمایند.

فواید دیگر

در صورتی که پس از مصرف چند ماهه کرمهای شب متوجه ناپدید شدن یا کمرنگ شدن چین و چروکهای روی صورتتان شدید، تعجب نکنید. تنها مواد داخل کرمهای شب عامل این معجزه نبودهاند. شستن و تمیز کردن کامل صورت، مالیدن کرم روی آن به همراه ماساژ پوست، توجه کردن به پوست حتی برای چند دقیقه و فراموش کردن استرسهای روزانه همگی در این میان دخیل هستند.

منبع:www.salamat.com

منبع: راسخون

به "آبرسانی به پوست با کرم شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبرسانی به پوست با کرم شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید