احیای واحدهای راکد لازمه تحقق رشد مالی استان سمنان

به گزارش وبلاگ ماریانا، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان گفت: راه اندازی واحد های راکد فعلی در تملک بانک ها و تقویت فراوری، دو مولفه اصلی و تاثیرگذار در بحث تحقق رشد مالی در استان است.

احیای واحدهای راکد لازمه تحقق رشد مالی استان سمنان

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه هم اندیشی احیای واحدهای راکد استان، اظهار کرد: احتیاج است تا در این جلسات هم اندیشی احیای واحدهای راکد، به منظور رفع موانع و دستیابی به نتیجه مطلوب، از ظرفیت نخبگان اهل فن در سه محور صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی استفاده گردد.

وی افزود: ما کوشش خود را بر حفظ شرایط مطلوب در حوزه فعالیت واحد های فراوریی به کار گرفتیم تا واحدهای فعال در حوزه فراوری تقویت شوند و تعداد واحدهای راکد افزایش نیافته و در راستای راه اندازی مجدد این واحد ها گام برداریم.

هاشمی گفت: افزایش ظرفیت واحد های فراوریی فعال فعلی استان از دیگر سیاست ها و برنامه های ما در حوزه فراوری است که به صورت جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه می توان با اقدامات مطلوب مسائل را رفع نمود، افزود: معیشت، اقتصاد و کسب و کار، سه مولفه اولویت دار و اصلی ما در اجرای برنامه ها و اقدامات است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه باید از عواملی که به بهانه ای برای عدم کوشش برای رفع مسائل شده، اجتناب کرد گفت: بانکهای عامل استان احتیاج است تا نسبت به اجرایی نمودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری اهتمام ورزیده و در راستای رفع موانع فراوری و ارتقاء شاخص اشتغال استان گام بردارند و در صورت عدم توجه به این مهم، برخورد های لازم انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احیای واحدهای راکد لازمه تحقق رشد مالی استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای واحدهای راکد لازمه تحقق رشد مالی استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید