افزایش محدوده اجرای طرح موتوریار در پایتخت

به گزارش وبلاگ ماریانا، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران عظیم از گسترش طرح موتوریار در معابر پایتخت اطلاع داد و گفت: اجرای این طرح از 60 نقطه به 200 نقطه افزایش پیدا کرد.

افزایش محدوده اجرای طرح موتوریار در پایتخت

به گزارش وبلاگ ماریانا، سرهنگ علی همه خانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح موتوریار گفت: اجرای طرح موتوریار در سال 1400 نیز باقوت ادامه دارد و با توجه به بازخوردهای خوبی که در اجرای این طرح از سوی شهروندان و حتی موتورسیکلت سواران متخلف داشتیم، تعداد محل های اجرای آن را از 60 نقطه در سال 1399 به 200 نقطه در سال 1400 افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه طرح موتوریار از هفته جاری در 200 نقطه از شهر تهران شامل معابر پرتردد و تقاطع ها به خصوص تقاطع های محدوده مرکزی اجرا می گردد، اضافه نمود: از همه سازمان های دولتی، خصوصی و سازمان های مردم نهاد دعوت می گردد که در اجرای این طرح با پلیس مشارکت نمایند. ما هم از هر طرح و ایده ای در این خصوص که منجر به ارتقاء فرهنگ ترافیکی و بهبود شرایط گردد، استقبال خواهیم کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران عظیم اضافه نمود: طبق برنامه ریزی ها ساعات اجرای طرح موتوریار نیز افزایش پیدا نموده و طی نوبت صبح و عصر به مرحله اجرا درخواهد آمد.

منبع: جام جم آنلاین

به "افزایش محدوده اجرای طرح موتوریار در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش محدوده اجرای طرح موتوریار در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید