ملاقات سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاون شهردار تهران

به گزارش وبلاگ ماریانا، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در دفتر معاون حمل نقل و ترافیک تهران با وی در مورد همکاری و تعامل و همکاری بیشتر دو ارگان ملاقات و گفت وگو کرد.

ملاقات سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاون شهردار تهران

به گزارش وبلاگ ماریانا و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست این فدراسیون با حضور در دفتر مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد همکاری و تعامل هر چه بیشتر فدراسیون و شهرداری تهران در راستای مسئولیت اجتماعی ملاقات و گفت وگو کرد.

ترافیک و روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا، استفاده از پتانسیل های فدراسیون برای آموزش و ارائه خدمات فنی و تخصصی در عرصه مدنی و مسئولیت اجتماعی به منظور فرهنگ سازی هرچه بیشتر در کلان شهر تهران از جمله محور های این جلسه بود.

ناظمی با تاکید بر نقش موثر فدراسیون در امر فرهنگ سازی برای یاری به حل مسائل ترافیکی و آلودگی هوا، پیشنهاد ایجاد شواری ترافیک با حضور فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارائه کرد که مورد استقبال هاشمی نهاده شد و مقرر شد در جلسات بعدی، این طرح مورد آنالیز و تحلیل قرار گیرد. همچنین موضوع موتورسواران معیشتی از جمله مواردی بود که توسط سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این جلسه مطرح شد و مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

در سرانجام این جلسه، مازیار ناظمی از مناف هاشمی دعوت کرد تا با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از پیست ای اتومبیلرانی و موتوسواری بازدید کند و ملاقاتی با پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی داشته باشید که این موضوع مورد استقبال معاون شهردار تهران نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ملاقات سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاون شهردار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاون شهردار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید