انتقال مدیریت شیرودی به استان تهران هنوز به انتها نرسیده است

به گزارش وبلاگ ماریانا، مجموعه ورزشی شهید شیرودی قدیمی ترین مجموعه ورزشی به حساب می آید که همچون دیگر اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش است. این مجموعه مهم تا 15 - 10 سال پیش تحت نظارت مستقیم تربیت بدنی وقت استان تهران قرار داشت اما بعد از آن مسئولیت نظارت بر این مجموعه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سپرده شد.

انتقال مدیریت شیرودی به استان تهران هنوز به انتها نرسیده است

با این حال اداره ورزش و جوانان استان تهران از سه سال پیش برای انتقال و جابه جایی مدیریت مجموعه شیرودی رایزنی هایی داشت و در نهایت پیروز شد طی نامه ای رسمی به وزیر ورزش، موافقت وی را برای آن بگیرد. بدین ترتیب و با رای مثبت مسعود سلطانی فر، مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سلب و به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران واگذار شد.

با وجود گذشت چند ماه از موافقت رسمی وزیر ورزش اما هنوز این انتقال و جابه جایی به انتها نرسیده است.

رضا گل محمدی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص چرایی این موضوع به وبلاگ ماریانا گفت: بعد از طرح درخواست ما، وزارت ورزش موضوع را با نظر مثبت به دولت اظهار داشت تا مراحل قانونی و لازم در خصوص آن دنبال گردد. در واقع این مسئله به دفتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اعلام شد و به وسیله دفتر وی در اختیار کمیسیون مربوطه در دولت نهاده شد تا بر اساس استعلام های گرفته شده و نتایج آنها، نتیجه رسمی و نهایی حاصل گردد.

وی تاکید نمود: از ابتدا تعیین بود که مراحل قانونی این جابه جایی زمان بَر است اما به طور جدی پیگیر این مسئله هستیم تا به موقع انتقال آن قانونی شده و مدیریت مجموعه شیرودی از شرکت توسعه به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران واگذار گردد.

به گزارش وبلاگ ماریانا، مجموعه ورزشی شهید شیرودی سال 1317 ساخته شد و تا پیش از بهره برداری از استادیوم آزادی در سال 1353 محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم ملی و تیم های پرسپولیس و استقلال بود و بر همین اساس تا سال ها عنوان اولین و بزرگترین استادیوم فوتبال تهران را در اختیار داشت.

بعد از افتتاح استادیوم آزادی و به خصوص به دلیل قرار داشتن مجموعه ورزشی شهید شیرودی در مرکز شهر و مسائل امنیتی حاصل از آن، برگزاری دیدارهای مهم و پُرتماشاگر فوتبال در این استادیوم منع شد و بدین ترتیب رونق همیشگی خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقال مدیریت شیرودی به استان تهران هنوز به انتها نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال مدیریت شیرودی به استان تهران هنوز به انتها نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید