بازرسی استاتیک بالابر های شرکت خطوط لوله اصفهان

به گزارش وبلاگ ماریانا، بازرس فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: این واحد بازرسی 110 عدد از بالابر های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان را بازرسی و تست عملکردی استاتیک و دینامیک کرد.

بازرسی استاتیک بالابر های شرکت خطوط لوله اصفهان

وبلاگ ماریانا اصفهان- یوسف هلاکویی گفت: کارشناسان واحد های فنی و ترابری با مشارکت واحد بازرسی منطقه خوزستان، 110 عدد از بالابر های متحرک و ثابت، لیفتراک و نفری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان را مورد بازرسی و تست های عملکردی استاتیک و دینامیک قرار دادند که همه بازرسی ها و تست ها مطابق با استاندارد های جهانی ASMEB 30.5 - FEM- CMAA است.

او می گوید منطقه اصفهان به لحاظ فعالیت های استراتژیک و گستره فعالیت دارای بالاترین تعداد بالابر در بین منطقه ها 12 گانه است.

منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان یکی از منطقه ها 12 گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با بهره گیری از 18 دستگاه توربوپمپ سولزر با قدرتی معادل 300هزار اسب بخار، روزانه بیش از نیم میلیون بشکه نفت خام را از امیدیه خوزستان با طی راستا 400کیلو متر به اصفهان منتقل می نماید که علاوه بر تامین خوراک پالایشگاه اصفهان، بخشی از خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز را نیز تامین می نماید.

م

وبلاگ ماریانا اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازرسی استاتیک بالابر های شرکت خطوط لوله اصفهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازرسی استاتیک بالابر های شرکت خطوط لوله اصفهان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی استاتیک بالابر های شرکت خطوط لوله اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید