برق پایدار کارخانه سیمان برقرار می گردد

به گزارش وبلاگ ماریانا، خبرنگاران/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با پرداخت تسهیلات و منابع حمایتی، کارخانه سیمان اردبیل برای بهره مندی از برق پایدار کوشش خود را شروع نموده است.

برق پایدار کارخانه سیمان برقرار می گردد

اکبر بهنام جو 25 شهریور در جریان بازدید از کارخانه سیمان آرتا در نمین اظهار کرد: سال جاری به علت مشکلاتی که در تأمین برق برای واحدهای صنعتی وجود داشت، کارخانه سیمان آرتای نمین با مشکلاتی روبه رو شد اما برای سال های آینده کوشش می کنیم تا خلأ به وجود آمده به سرعت رفع گردد.

وی توضیح داد: سرمایه گذار علاقمند است تا با احداث نیروگاه های کوچک و استفاده از ظرفیت پنل های خورشیدی ظرفیت توان فراوری داخلی خود را برای تأمین انرژی افزایش دهد تا در سال های آینده از بابت تأمین برق برای افزایش فراوری در فصل تابستان با مشکلاتی روبه رو نگردد.

استاندار اردبیل افزایش فراوری این کارخانه را از سه هزار و 500 تن به چهار هزار و 900 تن یادآور شد و گفت: ما پشتیبانی های لازم را از این واحد فراوریی انجام می دهیم تا ظرفیت فراوری خود را افزایش داده و توان تأمین سیمان استان های مختلف را هم داشته باشد.

بهنام جو افزود: به هیچ وجه افزایش قیمت سیمان در این شرایط هدف گذاری نشده بلکه سعی بر تثبیت قیمت ها و حتی کنترل و کاهش نوسانات احتمالی است تا با جلوگیری از بازار سیاه امکان عرضه سیمان به شکل مناسب برای واحدهای عمرانی و کارگاهی به وجود آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مدیران کارخانه سیمان قصد کاهش فراوری برای افزایش قیمت این محصول را ندارند و قطعا سازمان صمت با کنترل قیمت ها سعی خواهد نمود جلوی افزایش بی رویه قیمت سیمان و نوسانات احتمالی را بگیرد.

استاندار اردبیل افزود: کوشش خواهیم کرد تا با افزایش ظرفیت فراوری و بهره وری در این بخش به ارتقا توان اشتغالزایی این مجموعه های صنعتی هم یاری کنیم که در این راستا وزارت صمت هم یاری کار ما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برق پایدار کارخانه سیمان برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق پایدار کارخانه سیمان برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید