مصالح ساختمانی

هتل پاسارگاد یکی از برترین هتل های گچساران به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، هتل پاسارگاد یکی از برترین هتل های گچساران به شمار می رود.

1 مرداد 1401

رجبی مشهدی: قیمت برق صنایع تغییر نکرده

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: تا به امروز هیچ ابلاغیه ای برای افزایش قیمت برق صنایعی مانند سیمان منتشر نشده و نرخ برق صنایع مطابق سال گذشته است.

8 تیر 1401

دستور اکید استاندار برای گسیل امکانات استان به منطقه ها زلزله زده زرند، اسکان موقت زلزله زدگان

خبرنگاران/کرمان استاندار کرمان به مسئولین هلال احمر و ستاد بحران استان تاکید نمود: از همه امکانات برای اسکان موقت ساکنین منطقه ها زلزله زده زرند که خانه های آنها تحت تاثیر زلزله دیروز قرار گرفته اند، بهره ببرید و حتما امشب همه این افراد اسکان داده شوند....

16 آبان 1400

برق پایدار کارخانه سیمان برقرار می گردد

خبرنگاران/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با پرداخت تسهیلات و منابع حمایتی، کارخانه سیمان اردبیل برای بهره مندی از برق پایدار کوشش خود را شروع نموده است.

28 شهریور 1400

حریری: حذف یارانه انرژی صنایع راه حل تامین کسری بودجه نیست، از محصولات صادراتی عوارض بگیرید

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: درست است که انرژی واحد های تولیدی و صنعتی کشور بسیار ارزان است، اما نباید فراموش کنیم که نیروی کار ارزانی هم داریم. با افزایش نرخ انرژی قیمت تمام شده کالا های داخلی افزایش می یابد و دستمزد ها هم باید بین المللی حساب...

16 شهریور 1400

سانحه تصادف مرگبار در محور اسفراین -بجنورد

خبرنگاران : براثر واژگونی یک دستگاه تریلر حامل سیمان در محور اسفراین -بجنورد راننده این خودرو براثر شدت جراحات در دم کشته شد.

28 خرداد 1400

بهترین منابع پروتئین برای آقایان

برخی ممکن است در مصرف پروتئین حیوانی زیاده روی کرده و توجهی به منابع دیگر این ماده مغذی نداشته باشند. افرادی که پروتئین حیوانی مصرف نمی کنند نیز ممکن است به میزان کافی این ماده مغذی مهم را دریافت نکنند.

30 دی 1399

تاکید ایران و روسیه بر تداوم همکاری های هسته ای

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و نیکولای اسپاسکی معاون امور بین الملل شرکت دولتی روس اتم ضمن دیدار و گفت وگو در مسکو بر تداوم و گسترش همکاری ها تاکید کردند.

27 مهر 1399