تنیسور های کرمانی نایب قهرمان جام حذفی بانوان کشور

به گزارش وبلاگ ماریانا، تیم آموزشگاه تنیس اسفندیاری کرمان عنوان نایب قهرمانی جام حذفی بانوان کشور را به خود اختصاص داد.

تنیسور های کرمانی نایب قهرمان جام حذفی بانوان کشور

به گزارش وبلاگ ماریانا از کرمان، مسابقات تنیس جام حذفی بانوان کشور، به مدیریت سمیرا قدسی و با سرداوری شروین صفوی داور نشان سفید کشورمان پس از 2 هفته رقابت تنیسور ها در زمین های المپیک کیش خاتمه با انجام ملاقات فینال به خاتمه رسید.

بر این اساس، فینال رقابت های جام حذفی بانوان کشور بین تیم های یر ب یر و آموزشگاه تنیس اسفندیاری کرمان برگزار گردید که در نهایت نماینده البرز پیروز شد با نتیجه 2 بر یک از سد تیم آموزشگاه تنیس اسفندیاری کرمان عبور کند تا عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در نخستین ملاقات بخش انفرادی سابینا شایلدولینا از تیم اکادمی تنیس اسفندیاری کرمان با نتیجه 2-6 و 3-6 ماندگار فرزانی را برد.

در دومین مسابقه بخش انفرادی شهرزاد بانی سعید از تیم یر ب یر با نتیجه 2-6 و 1-6 از سد میترا ابراهیمی عبور کرد تا نتیجه نهایی با انجام ملاقات بخش دو نفره معین گردد.

با انجام ملاقات دو نفره، تیم یر ب بر با ترکیب رومینا زینالی و ماندگار فرزامی با نتیجه (4-6) مقابل تیم آموزشگاه تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا - میترا ابراهیمی به پیروزی رسید.

به این ترتیب تیم یر ب یر با ترکیب ماندگار فرزامی، رومینا زینالی، شهرزاد بانی سعید به مربیگری نازنین سیوشانسی و سرپرستی باران بارانی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

تیم آموزشگاه تنیس اسفندیاری کرمان نیز با ترکیب سابینا شایلدولینا، میترا ابراهیمی و صدف ایرانمتش نایب قهرمان شد.

تیم های k2 الف و ملیوان هم عنوان سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تنیسور های کرمانی نایب قهرمان جام حذفی بانوان کشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "تنیسور های کرمانی نایب قهرمان جام حذفی بانوان کشور" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیسور های کرمانی نایب قهرمان جام حذفی بانوان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید