بیت سیاح: لیز نمی خوردم به طلای پارالمپیک می رسیدم

به گزارش وبلاگ ماریانا، خبرنگاران/خوزستان دارنده مدال نقره پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: روز مسابقه باران آمد و موقع پرتاب هایم لیز می خوردم و به همین علت نتوانستم به مدال طلا برسم.

بیت سیاح: لیز نمی خوردم به طلای پارالمپیک می رسیدم

صادق بیت سیاح امروز، 16 شهریور در مراسم استقبال از وی در فرودگاه اهواز در مورد کسب نشان نقره پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که توانستم به این مدال برسم اما مسابقات واقعا سخت بود. من تمرینات فشرده ای برای حضور در این رویداد داشتم و خدا را شکر می کنم که توانستم با مدال به ایران برگردم.

به گزارش وبلاگ ماریانا، وی گفت: من در تمرینات رکورد 47 سانتی متر را هم ثبت نموده بودم و تمرینات خوبی داشتم اما روز مسابقه باران آغاز به باریدن کرد و نتوانستم شرایط را کنترل کنم و موقع پرتاب ها لیز می خوردم و به همین علت نتوانستم مدال طلا را کسب کنم و به نشان نقره رسیدم، در حالی که هدف من کسب مدال طلا بود.

وی درباره میزبانی توکیو از پارالمپیک، اسم کرد: میزبانی عالی بود و برای ورزشکاران احترام خاصی قائل بودند.

این ملی پوش تیم ملی پارا دو و میدانی اعلام کرد: سطح مسابقات پارالمپیک بسیار بالا است و به همین علت مدال آن برای ورزشکاران فرق دارد، البته استرس خاص خود را هم دارد. بعلاوه جا دارد از فدراسیون بابت حمایت هایش قدردانی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیت سیاح: لیز نمی خوردم به طلای پارالمپیک می رسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت سیاح: لیز نمی خوردم به طلای پارالمپیک می رسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید