شرح روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بازگشت هادی رضایی

به گزارش وبلاگ ماریانا، در شرح روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک آمده است: محتوای گزارشی با عنوان برگزاری نشست های شخصی و جمعی؛ رایزنی کمیته پارالمپیک برای بازگشت هادی رضایی به والیبال نشسته منتشره در خبرنگاران مورخ 16 بهمن ماه تکذیب می گردد.

شرح روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بازگشت هادی رضایی

بازگشت آقای هادی رضایی به وسیله رییس کمیته یا از طرف کمیته ملی پارالمپیک پیگیری نشده و نشست هایی برای بازگشت ایشان برگزار نشده است.

شرح اینکه برای کلیه رشته های تحت پوشش پارالمپیک اعم از والیبال نشسته برای بازی های پاراآسیایی هانگژ و و پارالمپیک پاریس، نشست های فنی برگزار شده و مسائل مبتلا به این رشته ها تحت آنالیز است.

طبیعی بوده که آقای هادی رضایی به عنوان نخبه این رشته در جلسات والیبال نشسته شرکت کند کما اینکه ایشان هم عضو هیات اجرایی کمیته هستند و هم از طرف فدراسیون، سرپرستی برگزاری مسابقات والیبال نشسته کشور را به عهده دارد.

اینکه در گزارش شما آمده که جلسات شخصی و جمعی برای بازگشت آقای رضایی برگزار شده و رییس کمیته چنین خواستی را پیگیری می نماید، تکذیب می گردد.

انتخاب سرمربی رشته های مختلف به عهده فدراسیون ها است و کمیته ملی پارالمپیک تنها شرایط لازم برای این انتخاب را مصوب و ابلاغ می نماید و دخالتی در انتخاب فدراسیون ها ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرح روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بازگشت هادی رضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بازگشت هادی رضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید