ثبت نام اصناف تهرانی در وب سایت وزارت بهداشت اجباری است

به گزارش وبلاگ ماریانا، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: نهاد های مختلف، بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در واحد های صنفی و ثبت نام آن ها در سامانه وزارت بهداشت نظارت می نمایند.

ثبت نام اصناف تهرانی در وب سایت وزارت بهداشت اجباری است

به گزارش گروه مالی وبلاگ ماریانا، قاسم نوده فراهانی گفت: اصنافی که از شنبه هفته آینده اجازه دارند فعالیت خود را در تهران شروع نمایند، حتما باید در وب سایت وزارت بهداشت ثبت نام نمایند.

وی اضافه کرد: این ثبت نام به منزله تعهد اجرای کامل ضوابط بهداشتی مصوبه ستاد مقابله با کرونا است.

نوده فراهانی گفت: بعد از ثبت نام برگه ای قابل چاپ به اصناف ارائه می گردد که مجموعه تعهدات آن ها را نشان می دهد و حتماً باید این برگه را در محل کار و پشت شیشه نصب نمایند.

وی اضافه کرد: این تعهدات شامل رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک و دستکش و همچنین قرار دادن مواد ضدعفونی در محل کار است.

نوده فراهانی گفت: بازرسان وزارت بهداشت، اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی بر رعایت دستورالعمل ها و همچنین لزوم ثبت نام و نصب برگه تعهد مربوطه در محل کار نظارت می نمایند و هر واحدی که این برگه را نصب ننموده باشد، پلمب خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف تهران اضافه کرد: همچنان بعضی از کسب و کار ها از جمله تالارها، قهوه خانه ها، رستوران ها، استخرها، استادیوم ها و پاساژ ها باید همچنان تعطیل باشند.

وی همچنین با اشاره به موضوع مالیات بر ارزش اضافه نموده که پرداخت آن تا 30 فروردین به تعویق افتاده بود، گفت: با توجه به تعطیلی کسب و کار های مختلف نامه ای را به رئیس سازمان امور مالیاتی نوشته و درخواست نموده ایم تا این مالیات تا آخر خرداد به تعویق بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام اصناف تهرانی در وب سایت وزارت بهداشت اجباری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام اصناف تهرانی در وب سایت وزارت بهداشت اجباری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید