سلامتی و پزشکی

برترین برند های محصولات مراقبت از پوست در سال 2024

علیرغم آنچه که کمپین های بازاریابی با بودجه خوب ممکن است شما را به این باور سوق دهد، محصولات زیبایی لوکس و محصولات بالینی سنگین با برچسب قیمت بالا به طور اتوماتیک محصولات با کیفیت بهتری نیستند. در حالی که گاهی اوقات ارزش آن را دارد که ولخرجی کنید، چرخ...

11 بهمن 1402

زمان بندی متغیر سوپاپ چیست؟ ، همه چیز درباره این تکنولوژی قدیمی اما بسیار کارآمد

زمان بندی متغیر سوپاپ فناوری است که راندمان عملکردی و آلایندگی موتورها را متحول کرد. در دنیای همواره در حال تکامل مهندسی خودرو، پیشرفت هایی برای بهبود کارایی، عملکرد و تجربه کلی رانندگی وسایل نقلیه به طور مداوم انجام می گردد. یکی از مهم ترین پیشرفت ها...

29 دی 1402

تنها انسانی که در ماه دفن شده

در سال 1998، کاوشگر ماه ناسا با محموله خاکستر یوجین شومیکر، سیاره شناس معروف، اندکی بعد از مرگ او در سن 69 سالگی به فضا پرتاب شد.

19 دی 1402

آقای وزیر! آمارهای حوزه گردشگری را دریابید

در شرایطی که این روزها موضوع گردشگری به موضوع مهمی برای رهایی کشور از اقتصاد نفتی مطرح شده، اما هیچ آماری از نقاط ضعف و قوت این حوزه در دسترس نیست و تعیین نیست چه زمانی تدوین می گردد.

3 آذر 1402

پیاده روی برای کاهش وزن چقدر موثر است؟

پیاده روی یک راه آسان برای خلاص شدن از وزن اضافه است ولی انتظار نداشته باشید یک پیاده روی کوتاه اطراف بلوکتان باعث کاهش وزن سریع گردد.

6 شهریور 1402

لاکچری ترین مدل خوابیدن در دنیا، عکس

ایسنا نوشت: آژانس فضایی اروپا در بخشی از یک پژوهش، به 12 داوطلب 18 هزار یورو (حدود یک میلیلرد تومان) پرداخت می نماید تا دو ماه را در تختخواب بگذرانند.

9 خرداد 1402

نامه فوری یک وزیر به رئیس جمهور ، بگویید به وظیفه شان عمل نمایند!

وزیر اقتصاد طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار همکاری فوری دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف برای معین لیست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، مواد اولیه ماشین آلات و تجهیزات تولیدی، صنعتی معدنی و کشاورزی شد.

30 فروردین 1402

چرا این روزها بسیاری از بازی ها را نیمه کاره رها می کنیم؟

همچنان که صنعت بازی در حال توسعه یافتن است، شاهد توسعه نوعی بیماری هستیم: نگاه کردن به لیست بی انتهایی از بازی ها با بی تفاوتی و غر زدن درباره این که چیزی برای بازی کردن نداریم.

29 اسفند 1401

قصر طلایی والدای و زندگی مخفی پوتین

آنالیز ها و ادعا های نو یک رسانه مستقل حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و شریک زندگی اش به همراه بچه هاشان در قصری در دل جنگل به دور از چشم مردم عادی زندگی می نمایند.

12 اسفند 1401

پارک بوته ای چائومنت یکی از پارکهای معروف پاریس است

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای واصله و گزارشات منتشر شده، پارک بوته ای چائومنت یکی از پارکهای معروف پاریس است.

3 اسفند 1401

این استان دو برابر استان های دیگر کشور درگیر آسم است

مدیر گروه آسم و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تاثیر آلودگی هوا بر تشدید آسم، گفت: مطالعاتی که حدود 10 سال پیش صورت گرفته نشان می دهد مقدار بروز آسم در خوزستان حدود دو برابر از میانه کشور بیشتر است و با توجه به افزایش آلودگی هوا در...

26 بهمن 1401

رقم عوارض خدمات پسماند در سال 1402 ، بیشترین قیمت 557 هزار و 400 تومان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره نرخ عوارض پسماند در سال 1402 که امروز در شورای شهر تهران تصویب شد، اطلاعاتی ارائه داد.

18 بهمن 1401

فال روزانه و طالع بینی پنج شنبه 13 بهمن 1401؛ آسیب پذیری شما زیاد شده است!

فال روزانه و طالع بینی؛ شما برای درخواست چیز هایی جرات پیدا می کنید که در مواقع دیگر اعتماد به نفس بیان آن ها را نداشتید.

16 بهمن 1401

آخرین شرایط آلودگی هوای تهران ، امروز هم کمتر تردد کنید

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آخرین شرایط آلاینده ها در روز سه شنبه 29 آذر را اعلام نمود.

4 دی 1401

نسرین مقانلو به سوگ فرزند نشست

پسر نسرین مقانلو روز آدینه 8 مهرماه 1401 درگذشت.

25 آذر 1401

یک سریال پلیسی و اکشن از کره جنوبی در راه تلویزیون ، زمان پخش اولین قسمت معین شد

اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن کارآگاه خوب به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه 20 آذرماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما تماشایی می گردد.

20 آذر 1401

پرندگان موزه دارآباد واکسینه شدند

موزه دارآباد با هدف جلوگیری از شیوع بیماری در میان پرندگان این موزه از اجرای برنامه واکسیناسیون پرندگان اطلاع داد.

9 آذر 1401

اعلام جزئیات محموله 50 تنی آنتی بیوتیک وارداتی به کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: توزیع 50 تن آنتی بیوتیک وارداتی از روز شنبه شروع شده و به مقدار کافی در دسترس مردم قرار می گیرد.

6 آبان 1401

آیا روباه های شهری یک تهدید در حال رشد هستند؟

دانشمندان انگلیسی چرایی افزایش تعداد روباه های شهری، احتمال بیماری زایی، تعامل آن ها با انسان و درست و غلط بودن غذادهی به آن ها را آنالیز نموده اند.

27 مهر 1401

این 9 غذا را هیچگاه از رژیم تان حذف نکنید!

بعضی افراد بنا به دلایل مختلف از جمله کاهش وزن، کربوهیدرات را به طور کامل از رژیم شان حذف می نمایند و یا به حداقل می رسانند. این در حالی است که بعضی کربوهیدرات ها را تحت هیچ شرایطی نباید از رژیم حذف کرد.

22 مهر 1401
تعداد: (253)