جزئیاتی از برگزاری چهارمین کنگره بین المللی زخم

به گزارش وبلاگ ماریانا، دبیر اجرایی ششمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین المللی زخم و تامین بافت با اشاره به همکاری کشورهای ترکیه، پاکستان و آلمان در حوزه زخم و تامین بافت با ایران گفت: از 450 مقاله رسیده به دبیر علمی کنگره 210 مقاله اکسپت شدند و مدعوانی از کشورهای پاکستان، ترکیه، آلمان، لبنان، کانادا و آمریکا در کنگره حضور خواهند داشت.

جزئیاتی از برگزاری چهارمین کنگره بین المللی زخم

به گزارش وبلاگ ماریانا، رضا حسین زاده در نشست خبری ششمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین المللی زخم و تامین بافت زمان برگزاری این کنگره را 28 الی 1 آذر ماه مطرح نمود و گفت: این کنگره در محورهای مختلفی مشغول جذب مخاطب است و به ویژه در حوزه های بالینی، پایه و فنی و مهندسی مقالات زیادی دریافت کرده ایم.

وی با اشاره به این که 450 مقاله به دبیر خانه علمی کنگره ارسال شده است، گفت: در طول کنگره حدود 95 سخنرانی، 144 پوستر و 10 کارگاه ارائه شده و ثبت نام چهار کارگاه نیز در کنگره انجام شده اما برگزاری آنها در شرایطی آزمایشگاهی و خارج از کنگره خواهد بود.

دبیر اجرایی ششمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین المللی زخم و تامین بافت با اشاره به حضور 10 سخنران مدعو از کشورهای پاکستان، ترکیه، آلمان، لبنان، کانادا و آمریکا اضافه نمود: دو تفاهم نامه با کشورهای ترکیه و پاکستان و آلمان که فعالیت های شاخصی در حوزه زخم و ترمیم بافت دارند به امضا رسانده ایم و این کشورها به صورت علمی و اجرای در حوزه زخم وترمیم بافت با ما همکاری می کنند.

وی در انتها با اشاره به برگزاری استارتاپ ویکند در حوزه زخم و ترمیم بافت در تاریخ 14 و 15 آذر ماه یادآور شد: کشور پاکستان بعد از دریافت جایزه نوبل توسط دانشمند جهان اسلام محمد عبد السلام به یک انگیزه وخودباوری بالایی رسیدن که موجب افزایش تحقیقات مستمر کشور پاکستان در زمینه های مختلف علمی از جمله بایوتکنولوژی شد که امروزه می بینیم یکی از کشورهای مطرح در زمینه بیوتکنولوژی کشور پاکستان است. از این رو کنگره زخم نیز با انعقاد تفاهم نامه ای با یکی از دانشگاه های معتبر پاکستان وهمکاری با دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه عبدالولی خان در جهت همکاری علمی-اجرایی با این دانشکده همکاری خواهند داشت و کشور ترکیه نیز فعالیت های شاخصی در این حوزه انجام داده و انجمن زخم ترکیه با عنوان یارا در این حوزه با ما همکاری دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزئیاتی از برگزاری چهارمین کنگره بین المللی زخم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از برگزاری چهارمین کنگره بین المللی زخم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید