خبرنگاران ربیعی: دولت با تمام توان برای اداره کشور ایستاده است

به گزارش وبلاگ ماریانا، تهران-خبرنگاران- سخنگوی دولت با بیان اینکه عده ای با جریمه دیرکرد می خواهند به دولت حمله نمایند، گفت: هیچ دوره ای مانند امروز تحریم برای مردم مشکل ایجاد نکرده است. اما دولت با تمام توان برای اداره کشور ایستاده است.

خبرنگاران ربیعی: دولت با تمام توان برای اداره کشور ایستاده است

علی ربیعی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (وبلاگ ماریانا) شرایط امروز ایران را به لحاظ فشار مالی کم نظیر بیان کرد و گفت: هجمه رسانه های فارسی زبان و پولی که برای عملیات روانی و ناامن کردن مردم به کار گرفته می گردد کم نظیر بوده است. راهبرد رسانه ای آنها بی اعتبار کردن حاکمیت و دولت و خسته کردن روانی مردم است.

سخنگوی دولت با یادآوری اینکه هیچ دوره ای مانند امروز موضوعات متعدد مالی روی هم انباشته نشده است، گفت: فشار مالی و کاهش فروش نفت و درآمد ارزی و از همه مهمتر تحریم های آمریکا را از جمله ویژگی های دوران کنونی است.

باید علت تحریم ها را برای مردم بیان کنیم

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری اضافه نمود: عده ای به دولت حمله می نمایند بدون این که علت آن را بیان نمایند. ما باید علت تحریم ها را برای مردم بیان کنیم و عدم اهتمام به این موضوع جفا به مردم است؛ اشتباه کردیم که تا به امروز در خصوص تحریم ها با مردم صحبت نکردیم.

وی با تاکید بر این که در شرایط کنونی فشارهای مالی، زیاد و بی بدیل شده است گفت: هیچ دوره ای مانند امروز تحریم گریبان کشور را نگرفته است اما دولت با تمام توان برای اداره کشور ایستاده است.

سخنگوی دولت اضافه نمود: من بارها گفته ام اگر افراد دیگری به جای این دولت، سرکار بودند وضع بدتر از امروز بود.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری اضافه نمود: رسانه های داخلی به دلیل فقدان سیاست های نامناسب و امنیت نگری در حال از دست دادن مرجعیت خبری خود هستند و امروز فعالیت رسانه ای در این دوران در مقابله با تبلیغات روانی خارجی بسیار سخت است.

ربیعی یادآور شد: وظیفه مهم جامعه رسانه ای کشور از جمله وبلاگ ماریانا این است که به یاری مردم بیایند و به دولت یاری نمایند و از مردم نیز دفاع نمایند.

سخنگوی دولت، ضیاء هاشمی را دوست دیرین و نوروزپور را همکار خود خواند و گفت: ضیاء هاشمی فردی زحمت کش و خوش فکر است و عملکرد او در وزارت علوم بسیار خوب بود.

وی در خصوص مدیر عامل جدید وبلاگ ماریانا (نوروزپور) گفت: من ایشان را از ابتدای دولت می شناسم. او در ساختار مدیریتی به صورت عمودی رشد نموده است و خونگرم و بسیار توانمند است.

نوروزپور رسانه را خوب می شناسد

ربیعی گفت: مدیر عامل جدید وبلاگ ماریانا فرهنگ و هنر را خوب درک می نماید و رسانه را خوب می شناسد خودش فرد باسوادی است و از آن جنس مدیرانی است که از دانش سایر مدیران استفاده می نماید.

سخنگوی دولت وبلاگ ماریانا را به مثابه یک موجود زنده دانست و گفت: در شرایط کنونی فعالیت رسانه ای کار سختی است. می توانیم در وبلاگ ماریانا کار کنیم، سخن جمهور هم باشیم. می توانیم صدای مردم باشیم و صدای ملت را منعکس کنیم و همچنین جلوی بی انصافی ها را بگیریم.

هفدهم خرداد ماه جاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد رضا نوروزپور را به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (وبلاگ ماریانا) منصوب و از خدمات سید ضیاء هاشمی تشکر کرد.

نوروزپور پیش از این به عنوان معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت فعالیت داشت. ریاست امور اطلاع رسانی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، مدیرکلی پایگاه اطلاع رسانی دولت و معاونت مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهوری از جمله سوابق وی در این دولت بوده است.

وی کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری و مدرک دکترایش را در رشته روابط بین الملل اخذ نموده است.

تالیف کتاب نرم خبر و سخت خبر؛ روزنامه نگاری پیشرفته در سال 1384 که اینک به عنوان یکی از منابع درسی حوزه ارتباطات قلمداد می گردد و دو کتاب ترجمه مصاحبه های نوآم چامسکی درباره یازده سپتامبر و حمله به عراق، آنچه رسانه ها به شما نگفتند از جمله فعالیت های وی به شمار می رود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ربیعی: دولت با تمام توان برای اداره کشور ایستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ربیعی: دولت با تمام توان برای اداره کشور ایستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید