خبرنگاران سرمربی اسبق نساجی : بازیکنان نساجی در حد لیگ برتر نیستند

به گزارش وبلاگ ماریانا، ساری - خبرنگاران - سرمربی اسبق تیم فوتبال نساجی مازندران گفت : بیشتر بازیکنان فصل جاری نساجی از لیگ یک به این تیم آمدند و در حد و قواره رقابت های لیگ برتر نیستند.

خبرنگاران سرمربی اسبق نساجی : بازیکنان نساجی در حد لیگ برتر نیستند

حسین مسگر ساروی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ماریانا با تحلیل شکست سنگین 2 بازی اخیر تیم نساجی از جمله شکست روز گذشته برابر مس رفسنجان تازه وارد لیگ برتر در استادیوم خانگی اضافه نمود : نساجی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بیشتر بازیکنان فصل قبلی و کادر فنی خود را از دست داد و در مقابل نتوانست به دلیل مشکل اقتصادی بازیکنان در حد بازیکنان اخراجی جذب کند .

نساجی پنجشنبه گذشته در استادیوم خانگی شهید وطنی قائمشهر میزبان مس رفسنجان بود که بازی را با نتیجه 1 بر صفر به تیم مهمان واگذار کرد. شکست 4 بر صفر نساجی هم هفته پنجم مقابل سپاهان در اصفهان رخ داد.

سرمربی اسبق نساجی گفت : هم اکنون اختلاف زیادی از لحاظ فنی بین بازیکنان فصل قبلی و جاری نساجی وجود دارد و باید کادر فنی نسبت به آماده سازی بیشتر این بازیکنان کوشش بیشتری داشته باشند تا این بازیکنان نیز به مرز آمادگی برسند.

مسگر ساروی شرح داد : تعیین نبودن 11 بازیکن فیکس نساجی در داخل زمین آن هم پس از گذشت 6 هفته از رقابت های لیگ برتر به خاطر ضعف فنی بازیکنان است . در چنین شرایطی کادر فنی برای هر بازی باید بازیکنان جدیدی را برای مدیریت داخل زمین وارد بازی کند. این رویه نشان از اختلاف فنی بازیکنان با یکدیگر دارد و باید به نوعی جبران گردد.

این کارشناس فوتبال مازندران گفت : هم اکنون نساجی در تمام پست ها داخل زمین اعم از دفاعی ، هافبک و خط حمله شادابی لازم را ندارد . تیم تا سرانجام نیم فصل اول هم نمی تواند بازیکن جدیدی را برای این پست ها جذب کند ، در نتیجه کادر فنی باید برای برطرف کردن نقاط ضعف بازیکنان در داخل زمین کوشش بیشتری انجام دهند.

مسگر ساروی 2 باخت اخیر نساجی برابر سپاهان و مس رفسنجان را ناشی از ضعف فنی بازیکنان خط دفاعی این تیم دانست و خواستار به کار گیری بازیکنان با تجربه تر و جنگنده در خط دفاعی تیم شد.

ملاقات سخت هفته های پیش رو

سرمربی اسبق نساجی شرایط تنها نماینده استان های شاقتصادی در لیگ برتر را برای هفته های آینده سخت و سخت توصیف کرد و گفت : نساجی در هفته های آینده 2 بازی سخت را برابر پرسپولیس در قائمشهر و فولاد خوزستان دارد. اگر تغییراتی در سبک و سیاق بازی بازیکنان در این مدت ایجاد کند و فرایند گذشته را ادامه دهد ، قطعا نه تنها جایگاهش را در جدول که در دل طرفداران نیز از دست خواهد داد.

بازی نساجی با پرسپولیس مربوط به ملاقات لغو شده 2 تیم در هفته پنجم است و با فولاد خوزستان هم در هفته هشتم رو به رو خواهد شد.

مسگرساوری نارضایتی طرفداران نساجی از کادر فنی به خصوص پس از شکست برابر مس رفسنجان را طبیعی دانست و گفت : حداقل انتظار طرفداران از نساجی در سه سال اخیر که این تیم در لیگ برتر حضور دارد، امتیازگیری در بازی های خانگی به خصوص در برابر تیم هایی مانند مس رفسنجان است. در گذشته نساجی در داخل زمین در برابر بیشتر تیم های لیگ رجحان حتی استقلال و پرسپولیس نیز امتیاز گرفت و قطعا طرفداران انتظار بر حقی دارند و باید کادر فنی و بازیکنان به این انتظارات با بازی خوب خودشان پاسخ مثبت بدهند.

وی اضافه نمود : البته شکست نساجی در برابر مس رفسنجان برای بسیاری از کارشناسان فوتبال استان و حتی کادر فنی غیر قابل پیش بینی بود ، در نتیجه طرفداران باید این شرایط را درک نمایند و یک مقدار دیگر صبوری به خرج دهند. نباید با طرح مباحث حاشیه ای ، فشار مضاعفی به بازیکنان و کادر فنی وارد گردد.

مسگر ساروی گفت : کادر فنی نساجی در فاصله بین 2 بازی آینده یعنی بازی با پرسپولیس در پنجم دی و فولاد خوزستان روز 10 دی ، تیم را از لحاظ فنی به مرز آمادگی خوبی برسانند تا بتوانند به خصوص در بازی خانگی برابر پرسپولیس نتیجه بگیرند و همه چیز به خیر و خوشی سرانجام یابد.

وی افزود : تصمیم ما به عنوان پیشکسوتان فوتبال استان ، حمایت تمام قد از تیم نساجی است و چنانچه کادر فنی تشخیص دهد که ما می توانیم برای برطرف ضعف فنی در این تیم یاری کار باشیم، قطعا آماده خدمت به تیم استانمان هستیم و در غیر این صورت نیز برای موفقیت تیم دعا می کنیم.

تیم نساجی قائمشهر از 6 بازی رقابت های لیگ برتر با کسب 7 امتیاز در رده 12 جدول 16 تیمی لیگ برتر واقع شده است. این تیم روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر در زمین خانگی خود برابر مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر بازنده شد که پس این شکست خانگی تعدادی از طرفداران نساجی با حضور در درب خروجی استادیوم شعارهایی را علیه سرمربی و مدیرعامل این باشگاه سر دادند.

در حال حاضر وحید فاصلی سرمربی تیم نساجی مازندران را پس از رفتن محمود فکری به نیمکت فنی تیم استقلال تهران بر عهده دارد و در فصل جاری رقابت های لیگ برتر از 6 بازی سه باخت ؛ دو برد و یک تساوی را به ثبت رساند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی اسبق نساجی : بازیکنان نساجی در حد لیگ برتر نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی اسبق نساجی : بازیکنان نساجی در حد لیگ برتر نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید