خبرنگاران سرمربی مایورکا: عصبی کردن مسی آخر و عاقبت خوشی ندارد

به گزارش وبلاگ ماریانا، تهران- خبرنگاران- رئال ماریورکا بامداد یکشنبه به وقت تهران از بارسلونا و لیونل مسی پذیرایی می نماید و سرمربی ماریورکا گفته است که وی در این ملاقات احتیاط خواهد نمود تا با ستاره آرژانتینی سرشاخ نشده و وی را عصبانی نکند.

خبرنگاران سرمربی مایورکا: عصبی کردن مسی آخر و عاقبت خوشی ندارد

مسی در آخرین تقابل این دو تیم پیش از تعویق رقابت های لالیگا به دلیل پاندمی ویروس کرونا، در پیروزی 5 بر 2 بارسا در نیوکمپ هت تریک کرد و ویسنته مورنو سرمربی مایورکا می گوید که درگیری مختصر آنان در نیمه نخست ستاره آلبی سلسته را تهییج و انگیزه وی را دوچندان نموده است.

مورینو در آستانه ملاقات امشب گفت: دیگر با مسی گلاویز درگیر نخواهم شد چون آخرین بار خاتمه خوبی نداشت و او هت تریک کرد.

زمانی که مسی هدف تکل خشن و محکم خوآن ساستره نهاده شد و داور به سود بارسا خطا خاطرنشان کرد، آبی اناری ها 2 بر یک از مایورکا پیش بودند؛ اعتراض مورنو به داور، واکنش خشمگین مسی را به همراه داشت.

مسی سپس گل دوم خود را به ثمر رساند و لوئیس سوآرز بلافاصله گل بعدی بارسا را به نام خود ثبت کرد و کاپیتان این تیم نیز در نیمه دوم هت تریک خود را کامل کرد.

مورنو در ادامه افزود: آن تکل خطا بود اما در آن لحظه فکر نمی کردم خطا باشد و به داور اعتراض کردم که البته به مذاق مسی خوش نیامد. درگیری کلامی بود همین اما بدترین تنش لفظی در تونل منتهی به رختکن رخ داد زمانی که مسی رو به من گفت که قصد دارند هفت گل به ما بزنند و به سوآرز هم همین جمله را گفت.

وی ادامه داد: آنها هفت گل نزدند اما بعد از بازی شاگردانم گفتند که من مقصر باخت هستم زیرا من لئو را عصبانی نموده ام. او بهترین بازیکن دنیا است؛ کافی است به شخصیت او نگاه کنید.

پیش از تعلیق فصل بارسایی ها با 27 بازی 58 امتیاز به دست آورده و با اختلاف دو امتیازی نسبت به رئال صدرنشین لالیگا بودند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی مایورکا: عصبی کردن مسی آخر و عاقبت خوشی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی مایورکا: عصبی کردن مسی آخر و عاقبت خوشی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید