خبرنگاران هر سه ساعت یک مرگ کرونایی در کرمانشاه ثبت می گردد

به گزارش وبلاگ ماریانا، کرمانشاه - خبرنگاران- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته هشت تن براثر ابتلا قطعی به کرونا در استان فوت نموده اند، گفت: هر سه ساعت یک مرگ کرونایی در این استان ثبت می گردد.

خبرنگاران هر سه ساعت یک مرگ کرونایی در کرمانشاه ثبت می گردد

مهدی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با وبلاگ ماریانا با بیان اینکه از این هشت تن فوت شده براثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا 6 مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است، اضافه کرد: همچنین در شبانه روز گذشته در شهرستان های اسلام آبادغرب و صحنه هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی گفت: با احتساب موارد فوت در 24 ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا به امروز به 672 نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین در شبانه روز گذشته 56 مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به پنج هزار و 2 نفر رسید.

محمدی اضافه کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته 166 مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به 16هزار و 361 نفر رسید.

به گفته اومنبع: ایرنا

به "خبرنگاران هر سه ساعت یک مرگ کرونایی در کرمانشاه ثبت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هر سه ساعت یک مرگ کرونایی در کرمانشاه ثبت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید