خودرو برقی فرمول وان نیسان رونمایی شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، مسابقات فرمول وان سال جاری هنوز تمام نشده است و اخبار حاشیه ای آن هم هر روز مجذوب نماینده تر می گردد. یکی از حوزه هایی که پیرامون آن اخبار متعددی وجود دارد، بازار خودروهای آینده است؛ خودروهایی که شاید در آینده ای نه چندان دور راهی مسابقات شوند و ما را شگفت زده نمایند.

خودرو برقی فرمول وان نیسان رونمایی شد

از این شرکت های خودروسازی باید به نیسان اشاره کنیم که به تازگی در مراسمی با عنوان آینده نیسان که در ژاپن برگزار گردید، از یک ماشین مسابقه فرمول وان این کارخانه رونمایی کرد؛ ماشینی که شاید یک غافل گیری تمام عیار برای همه باشد. نکته جالب درباره این هیولای ژاپنی تمام برقی بودن آن است.

به گفته خوان مانوئل هویوس، مدیر بخش بازاریابی جهانی نیسان، این خودرو که آریا نام دارد، می تواند هیجان مسابقات فرمول وان را دوچندان کند.

طراحان نیسان برای طراحی این مدل تک سرنشین از همان مدل شاسی بلند آریا الهام گرفته اند. بدنه این ماشین از فیبرکربنی ساخته شده، ولی هنوز اطلاعاتی درباره موتور و سایر اجزای مهم آن منتشر نشده است؛ علت آن هم شاید این باشد که این ماشین فعلاً کانسپت است، اما همین کانسپت زیبا هم نویدبخش حضور ماشینی در مسابقات فرمول وان است که می تواند با وجود برقی بودن، از سرعت و شتاب خوبی برخوردار باشد. هویوس تأکید نموده است که این ماشین در حد یک ایده باقی نمی ماند و سران نیسان برای فراوری آن برنامه مفصلی دارند.

آگهی های خرید و فروش انواع خودرو نیسان

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ ماریانا بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "خودرو برقی فرمول وان نیسان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو برقی فرمول وان نیسان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید