خودرو

HyperOS در برابر MIUI شیائومی؛ 10 تفاوتی که باید بدانید

شیائومی، یکی از رابط های کاربری محبوب اندروید است که میلیون ها نفر از آن استفاده می نمایند، به تدریج در حال جایگزینی با HyperOS، جدیدترین رابط کاربری این شرکت است. اما HyperOS چگونه با MIUI مقایسه می گردد؟ آیا عملکرد بهتری ارائه می دهد؟ آیا شیائومی ویژگی های هیجان...

16 فروردین 1403

زمان بندی متغیر سوپاپ چیست؟ ، همه چیز درباره این تکنولوژی قدیمی اما بسیار کارآمد

زمان بندی متغیر سوپاپ فناوری است که راندمان عملکردی و آلایندگی موتورها را متحول کرد. در دنیای همواره در حال تکامل مهندسی خودرو، پیشرفت هایی برای بهبود کارایی، عملکرد و تجربه کلی رانندگی وسایل نقلیه به طور مداوم انجام می گردد. یکی از مهم ترین پیشرفت ها...

29 دی 1402

لاکچری ترین مدل خوابیدن در دنیا، عکس

ایسنا نوشت: آژانس فضایی اروپا در بخشی از یک پژوهش، به 12 داوطلب 18 هزار یورو (حدود یک میلیلرد تومان) پرداخت می نماید تا دو ماه را در تختخواب بگذرانند.

9 خرداد 1402

داستان های قوافی تباهی موضوع تنهایی و حیرت دارند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، مجموعه قوافی تباهی، شامل 13داستان کوتاه است، که در عین ارتباط و پیوستگی به تنهایی نیز داستانی مستقل و کامل اند.

10 اردیبهشت 1402

نامه فوری یک وزیر به رئیس جمهور ، بگویید به وظیفه شان عمل نمایند!

وزیر اقتصاد طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار همکاری فوری دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف برای معین لیست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، مواد اولیه ماشین آلات و تجهیزات تولیدی، صنعتی معدنی و کشاورزی شد.

30 فروردین 1402

دوره آموزشی عجیب جگوار

دیجیاتو نوشت: دوره جگوار لندرور بجز مدل های برقی، سرفصل هایی درباره تکنولوژی های دیجیتال و فناوری خودران نیز دارد.

6 فروردین 1402

قصر طلایی والدای و زندگی مخفی پوتین

آنالیز ها و ادعا های نو یک رسانه مستقل حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و شریک زندگی اش به همراه بچه هاشان در قصری در دل جنگل به دور از چشم مردم عادی زندگی می نمایند.

12 اسفند 1401

جاذبه های گردشگری امارات ، آنچه در این کشور عربی باید ببینید

امارات، در سال های اخیر با سرعت چشمگیری پیشرفت داشته است. جاذبه های گردشگری امارات از جمله بناهای تاریخی مانند برج خلیفه سر به فلک کشیده دبی و مسجد مدرن شیخ زاید ابوظبی، این کشور را به عنوان یک مقصد لوکس و مدرن توصیف می نماید. حتی اگر بازدیدی سطحی از این...

5 بهمن 1401

آخرین شرایط صدور کارت سوخت 900 هزار درخواست کننده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره آخرین شرایط صدور کارت سوخت 900 هزار درخواست کننده توضیحاتی ارائه داد.

2 بهمن 1401

ستاره سابق منچستریونایتد در قامت کشیش

فیل مالراین که این روز ها 45 ساله است در گذشته فوتبالیست بوده و سابقه بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را دارد. او در مسابقات زیادی در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته و پیراهن منچستریونایتد را به تن کرده است.

27 دی 1401

جاذبه های گردشگری فنلاند را متفاوت تر از همواره احساس کنید

فنلاند یک کشور سردسیر است که مستقل از بخش اسکاندیناوی تلقی می گردد و می توان به جز زیبایی های موجود در مرکز آن یعنی شهر هلسینکی (Helsinki) از جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی زیادی که در کل خاک این کشور واقع شده است نیز بازدید به عمل آورد. طبیعت بکر و دست نخوره...

16 دی 1401

پریوسانگوئه! معرفی تویوتا پریوس تازه با ظاهری مجذوب کننده و موتور 220 اسب بخاری

تویوتا پریوس تازه به عنوان پنجمین نسل از این خودرو محبوب معرفی گردید. تویوتا با معرفی نسخه اروپایی این مدل در گام اول، پریوس تازه را تنها در نسخه هیبریدی قابل شارژ عرضه خواهد نمود. زیر درب موتور این مدل یک قوای محرکه 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی واقع شده...

7 دی 1401

بارش شدید باران در عربستان

منابع سعودی از بارش شدید باران در عربستان خبر دادند.

3 آذر 1401

بازار خودرو در راه رقابتی شدن، راز خزان معاملات مسکن

صفحه نخست روزنامه های مالی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.

10 آبان 1401

سقوط عجیب یک خودرو در زابل؛ زمین دهان باز کرد!

بخشی از شبکه فاضلاب زابل دچار فرسودگی شده و در پی آن بخشی از زیرساخت زمین در خیابان طالقانی زابل خالی شده و موجب وارد آمدن خسارت به یک خودروی شخصی شد.

2 آبان 1401

حضور ایرانسل در رویداد فناورانه خودروهای آینده

مراسم نشست خبری رویداد فناورانه خودروهای آینده، با حضور مدیرکل کسب و کارهای سازمانی ایرانسل، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

21 مهر 1401

42درصد از پست های سازمانی ثبت احوال آذربایجان غربی بلا تصدی است

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: 42درصد از پست های سازمانی ثبت احوال استان بلا تصدی است.

10 مهر 1401

10 جاذبه ریو که تنها مردم محلی از آن باخبر هستند

قطعاً همه درباره جاذبه های گردشگری معروف ریو اطلاعاتی دارند، اما نقاطی در این شهر هستند که کمتر در مرکز توجه قرار داشته و گردشگران زیادی درباره آن ها خبر ندارند. در این مقاله شما را از وجود این نقاط پنهان مطلع می کنیم.

24 شهریور 1401

افتتاح و بهره برداری 16 طرح اشتغال مددجویی بهزیستی زنجان

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: 16 طرح اشتغال مددجویی بهزیستی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 280 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

5 شهریور 1401

ما باید برای انقلاب روبات آماده شویم

نایجل واربرتون فیلسوف بریتانیایی است که به دلیل تالیف تعداد زیادی از کتاب ها در حوزه فلسفه به عنوانی یکی از محبوب ترین فیلسوفان معاصر شناخته می شود. او آثار آکادمیکی در حوزه زیبایی شناسی و اخلاق کاربردی نیز نوشته است. کتاب های زیادی از او به فارسی ترجمه...

19 مرداد 1401
تعداد: (98)