دستگیری هفت نفر از متهمان پرونده مرگ مشکوک زن جوان فاروجی

به گزارش وبلاگ ماریانا، افرادی که صحنه قتل زن 24 ساله فاروجی را با ایجاد تصادف ساختگی تغییر دادند، دستگیر شدند.

دستگیری هفت نفر از متهمان پرونده مرگ مشکوک زن جوان فاروجی

به گزارش گروه حوادث وبلاگ ماریانا از صداوسیما مرکز خراسان شمالی؛ سرهنگ یدالله نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در پی وقوع یک مورد مرگ مشکوک آنالیز موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نهاده شد.

سرهنگ نوروزی اضافه کرد: در آنالیز های صورت گرفته معین شد حدود ساعت 3 بامداد از بیمارستان با خانواده متوفی تماس گرفته شده و اعلام می گردد که متوفی توسط اورژانس 115 با موضوع تصادف به بیمارستان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه وخامت حال این زن 24 ساله به حدی جدی بود که او برای ادامه مداوا به بیمارستان شیروان منتقل می گردد، توضیح داد: متاسفانه وی بعد از گذشت چند روز که در کما به سر می برد، به علت شدت جراحات وارده فوت می نماید.

سرهنگ نوروزی گفت: در آنالیز های دقیق تر معین شد این زن 24 ساله به طور نامعلومی از پشت بام یک منزل مسکونی سقوط نموده و افرادی که در این جریان نقش داشتند جسم نیمه جان این زن را به داخل خیابان کشانده و با ایجاد تصادف ساختگی بلافاصله از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات گسترده ماموران برای دستگیری متهمان این پرونده شروع شده، اضافه کرد: با کوشش ماموران تعداد هفت نفر متهم در این خصوص شناسایی و با دستور مقام قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در نتیجه با قرار مناسب راهی زندان شدند، بیان کرد: تحقیقات در زمینه این پرونده تا معین شدن موضوع ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "دستگیری هفت نفر از متهمان پرونده مرگ مشکوک زن جوان فاروجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری هفت نفر از متهمان پرونده مرگ مشکوک زن جوان فاروجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید